וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ויטור פבראני חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת

10.7.2015 / 8:43

הסנטר הברזילאי (27, 2.11), שנבחן בימים האחרונים, הפך לרכש החמישי של הצהובים. גודס: "הוא מגיע נחוש כדי להוכיח שהוא שייך לרמות הגבוהות באירופה". רנדל מביע נכונות לחזור לעונה נוספת במועדון

AP

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (שישי) על החתמתו של ויטור פבראני לעונה עם אופציה לעונה נוספת. הסנטר הברזילאי, שמתאושש מפציעה קשה והגיע להיבחן, הרשים את הצהובים ויחלוק את עמדת הסנטר עם הרכש השני בקו הקדמי, טרבור אמבקווה. פבראני הוא שחקן הרכש החמישי של מכבי תל אביב הקיץ אחרי טיילור רוצ'סטי, ג'ורדן פארמר, טרבור אמבקווה ודגן יבזורי.

אנחנו שמחים על החתימה של פבראני", אמר גיא גודס לאחר ההחתמה. "ויטור מגיע מאוד רעב אחרי שנה וחצי ללא משחק רשמי עקב פציעה. הוא ערך אצלנו בדיקות רפואיות מקיפות ועבר אותן בהצלחה. מבחינת כדורסל הוא משחק גם עם הגב לסל וגם קולע מבחוץ ויכול להוסיף לנו הרבה. ויטור מגיע נחוש ועם המון מוטיבציה להראות שהוא שייך לרמה הכי גבוהה באירופה, וזה בהחלט יתרון".

ויטור פבראני עם ניקולה וויצ'יץ', אבי אבן, מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הסנטר החדש ביד אליהו. פבראני עם וויצ'יץ' ואבי אבן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

פבראני (27, 2.11 מטר) החל את הקריירה שלו ב-2005 בליגה השנייה בספרד וב-2006 עבר למלאגה, ממנה הושאל בעונה הראשונה לסראגוסה מהליגה השנייה ולגיפוסקואה וקליניקאס רינקון אצ'רקיה, גם הן מהליגה השנייה. בין 2009-2011 שיחק במורסיה ואחרי שתי עונות שם, הוא עבר לוולנסיה, בה שיחק שנתיים. ביולי 2013 חתם על חוזה לשלוש שנים בבוסטון, כשבמרץ 2014 הוא עובר ניתוח בברך רגל שמאל כדי לאחות את המניסקוס שלו, מה שגרם לו להחמיץ את שאר העונה. בדצמבר 2014 נופה מהסגל כחלק מעסקת העברתו רייג'ון רונדו לדאלאס. בעונת 2013/14 רשם ב-NBA ממוצעים של 4.4 נקודות ו-3.5 ריבאונדים ב-37 משחקים ששיחק בסלטיקס.

בתוך כך, גם עם בריאן רנדל מתקיימים מגעים. גורמים מעורים בנושא מספרים כי רנדל מביע נכונות לשוב לצהובים. בהנהלה קיימת הערכה רבה להתנהלותו של השחקן על ומחוץ לפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully