וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון סיכם בהפועל תל אביב לשנתיים, האדומים נחתו בברלין

החלוץ אמור להמשיך בקבוצה בה שיחק בחצי העונה האחרונה, סטנדרד ליאז' תשלם מחצית משכרו בעונה הראשונה. האדומים המריאו למחנה האימונים, מנדיונדו: "נוסעים כדי לעבוד על השיטה"

יותם רונן

דודו ביטון סיכם היום (שישי) את תנאיו בהפועל תל אביב והוא אמור להמשיך במדיה אחרי ששיחק בקבוצה בחצי העונה האחרונה כמושאל מסטנדרד ליאז'. על פי הסיכום, בשנה הראשונה סטנדרד אמורה להשתתף במחצית משכרו, ובעונה השנייה משכורתו תשולם על ידי האדומים. הפועל תל אביב מחכה כעת לשחרור הבינלאומי של החלוץ בן ה-27 ואחרי שזה יגיע, ביטון יחתום רשמית, ימריא לברלין ויצטרף למחנה האימונים של הקבוצה, אליו היא יצאו לפנות בוקר.

האדומים יקיימו ארבעה משחקי אימון במחנה האימונים:

12.7, יום ראשון, 17:00: באבלסברג

15.7, יום רביעי, 19:30: אוניון ברלין

18.7, יום שבת, 20:00: ר.ב לייפציג

23.7, יום חמישי, 18:00: א.א.ק אתונה

ישראל זגורי, שלומי אזולאי וסארי פלאח לא המריאו עם הקבוצה ונראה שהם לא נמצאים בתכניות של המאמן ססאר מנדיונדו. מי שהמריאו לברלין הם כמה נבחנים ספרדים והחלוץ מהונדורס, אורנטל ג'יימס בודן, שעשוי לחתום ולהיות מושאל.

מנדיונדו אמר: "אנחנו יוצאים לתקופה ארוכה כדי לעבוד קשה ולתרגל את הכדורגל שהפועל תל אביב תציג בעונה הקרובה. יש לנו קבוצה חדשה שמורכבת מהרבה שחקנים חדשים וטובים ויש שחקנים שעוד יצטרפו אלינו בקרוב. אחת המטרות החשובות היא להתרגל ולהתחבר על המגרש וגם בין האימונים. נעבוד קשה ובצורה יסודית, ואני בטוח שנשיג את המטרות שהצבתי לשבועיים הקרובים".

שגיב יחזקאל הוסיף: "אין ספק שהעונה הגישה השתנתה. זה מגיע מלמעלה, מההנהלה, ומחלחל לכל השחקנים. אנחנו מוכנים לעבוד קשה ולהשקיע את כל מה שיש לנו ומעבר לכך, כדי להצליח ביחד עם הקבוצה ובשביל המועדון, האוהדים שלנו וההנהלה שמשקיעה בנו המון ובכל פרט"

השחקנים, הצוות המקצועי והמנהלה פגשו בשדה התעופה את נציגי עמותת האדומים שהגישו לכל אחד פרח ואגרת בשם העמותה ואוהדי הקבוצה ואיחלו לקבוצה בהצלחה.

מאמן הפועל תל אביב ססאר מנדיונדו. מגד גוזני
מעלה הילוך. מנדיונדו/מגד גוזני
אורנטל ג'יימס בודן, הפועל תל אביב. מגד גוזני
עשוי לחתום ולהיות מושאל. אורנטל ג'יימס בודן/מגד גוזני
קלאודיו בומבה, הפועל תל אביב. מגד גוזני
כולם בטלפון חוץ מבומבה/מגד גוזני
שחקני הפועל תל אביב, גיא גומברג (שמאל), בן אלגרבלי (מרכז), צליל חתוכה (ימין). מגד גוזני
מהלאומית למתחם חודורוב. צליל חתוכה, בן אלגרבלי וגיא גומברג/מגד גוזני

(עדכון ראשון: 8:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully