וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אוגו אזוצ'וקוו עשוי שלא לצאת למחנה האימונים

9.7.2015 / 21:46

בקבוצה התבשרו כי החלוץ הניגרי לא קיבל ויזה ועל כן לא יוכל להצטרף למחנה בהולנד. קרית שמונה עירבה את משרד החוץ ואת נשיא המדינה בניסיון לשנות את ההחלטה: "סמוכים ובטוחים שאלו יעשו ככל שביכולתם לפתור את הבעיה"

אוגו אזוצ’וקוו עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
בינתיים הם ממתינים. אזוצ'וקוו וחסארמה/יוסי ציפקיס

חלוצה הניגרי של עירוני קרית שמונה, אוגו אזוצ'וקוו, לא קיבל ויזה להולנד והוא עשוי שלא לצאת למחנה האימון של הקבוצה. בקרית שמונה עירבו את משרד החוץ ואת נשיא המדינה, רובי ריבלין, ומקווים שהדבר יעזור לשינוי ההחלטה של שגרירות הולנד. בהודעה שהוציאה הקבוצה נכתב כי "לפני כשבועיים הוגשו בפני האגף הקונסולרי של שגרירות הולנד בישראל בקשות לוויזות עבור אוגו אזוצ'וקוו ולואיס גוטיירס יחד עם כל האישורים הנדרשים לכך.

"היום (חמישי) נדהמנו מהודעת השגרירות כי רק לשחקן לואיס גוטיירס אושרה הוויזה ואילו לאוגו לא. כשניסינו לשאול מדוע, נתקלנו בהתחמקויות שונות ללא הסבר או נימוק בודד להחלטה תמוהה זו. במהלך היום עירבנו בנושא את משרד החוץ, משרד הספורט ואף את בית הנשיא בתקווה ויעזרו לשחקן לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים בחו"ל. אנו סמוכים ובטוחים כי הן משרד החוץ, משרד הספורט ובית הנשיא יעשו ככל שביכולתם על מנת לפתור את הסוגיה".

בשבוע הבא תערוך משחק אימון נגד בני סכנין ולאחריו תצא הקבוצה למחנה אימון בהולנד, ושם תערוך שלושה משחקי אימון נוספים, אחד נגד בני יהודה ושניים נגד יריבות מחו"ל, לוקרן הבלגית וקרדיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully