וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב טומרקין יזכה לאימוץ מחברת הפניקס

9.7.2015 / 20:46

השחיין הישראלי, שהיה גם הספורטאי הראשון שהבטיח את מקומו בריו, יזכה לחוזה מטעם החברה שתעניק לו שקט בהכנות למשחקים האולימפיים. טומרקין מתאמן בימים אלו לקראת אליפות העולם בקאזאן שתתקיים בחודש הבא

יעקב טומרקין שחיין ישראלי עם אייל לפידות. פביאן קולדורף,
טומרקין וקולדורף/פביאן קולדורף

השחיין האולימפי, יעקב טומרקין, שהיה גם לספורטאי הישראלי הראשון שהבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים בריו, יזכה לחוזה אימוץ מחברת הפניקס. החברה תעניק לשחיין מלגת הצטיינות חודשית מיוחדת במטרה לאפשר לו ראש שקט בהכנות למשחקים האולימפיים. על החסות הכריזה הפניקס בכנס חגיגי שנערך בסינימה סיטי בראשון לציון שבו הוצג טומרקין בפני למעלה מ-500 סוכנים של החברה.

טומרקין (22) מתאמן בימים אלו לקראת אליפות העולם שתתקיים בסוף החודש הבא בקאזאן, רוסיה. את מקומו בריו הוא הבטיח במשחים ל-200 מעורב אישי ו-100 גב, ואת הישג השיא שלו בקריירה הוא רשם במשחקים האולימפיים בלונדון כשסיים במקום השביעי ב-200 גב. בעבר הוא זכה בשתי מדליות ארד באליפות אירופה, ייצג את ישראל באליפות העולם בשחייה בברצלונה (2013), ובצעירותו היה אלוף אירופה לנוער ופעמיים סגן אלוף אולימפי לנוער.

אייל לפידות, מנכ"ל הפניקס, ציין בדבריו את חשיבות החיבור בין מצוינות ספורטיבית למצוינות עסקית, עודד את טומרקין להמשיך ולהצטיין בתחומו והבטיח שהפניקס תסייע לו להצליח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully