וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרולול וגזיאנטפספור הגיעו להבנות, טוטו תמוז יכריע במוצאי שבת

9.7.2015 / 22:45

המועדון הטורקי גישר על הפערים עם קבוצתו של החלוץ הישראלי, אך השחקן עצמו, שלא מעוניין לשוב לישראל, עוד לא סיכם את תנאיו ומשהה את החלטתו האם לעבור לטורקיה

אימג'בנק GettyImages

צפו באחד השערים היפים של טוטו תמוז מהעונה שעברה

האם טוטו תמוז בדרך לגזיאנטפספור? ייתכן כי הדיווחים אתמול (רביעי) היו מוקדמים. הקבוצה הטורקית רוצה מאוד לצרף את החלוץ הישראלי ואף הגיעה להבנות עם קבוצתו בעונה החולפת, פטרולול פלוישטי, אך החלוץ עצמו משהה את החלטתו, ויכריע האם לשחק בטורקיה רק במוצאי השבת.

בתחילה הציעה גזיאנטפ עבור החלוץ קרוב ל-400 אלף יורו אך הרומנים דרשו סכום של כ-750 אלף יורו בשלב ראשון. הטורקים עלו לסכום של של כחצי מיליון יורו, והצדדים יגיעו להבנות.

תמוז עצמו עדיין לא סיכם את תנאיו מול הטורקים. נציגיו הבהירו את דרישותיו לשכר של כחצי מיליון יורו בעונה והטורקים לא נבהלו, אך אם העסקה תצא לפועל זה יהיה רק בתחילת השבוע. בשלב זה תמוז הוריד מהפרק את האפשרות להצטרף להפועל תל אביב והחליט להישאר בחו"ל.

בינואר האחרון החלוץ היה קרוב להבנות עם גנצ'לרבירלי הטורקית אך בשל הפציעה והניתוח שעבר הנושא ירד מהפרק, מה גם שהיו פערים גדולים בין הטורקים לפטרולול, שדרשה אז כמיליון יורו. המצב הכלכלי הנוכחי של פטרולול מחייב אותה למכור את תמוז ונראה כי בכל מקרה במהלך הקיץ הם יאלצו להתפשר ולקבל את אחת ההצעות שהוגשו עבורו.

לתמוז הצעות כספיות גבוהות יותר מסין ואזרבייג'אן, אך בשלב זה השחקן חושש מהירידה המקצועית וההשפעה שתהיה לכך על המשך הקריירה.

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
עתידו עדיין לא ברור. תמוז/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully