וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: חאמד גנאים סיכם לשנתיים, סיראז' נאסר יגיע?

9.7.2015 / 16:28

המגן ממשיך בקבוצה. הקשר ההתקפי מחפש אופציות בחו"ל, אבל בסכנין מבקשים ממנו תשובה האם הוא מוכן להצטרף ובוחנים את האפשרות להחתים את סיסי הספרדי ויורגה הרומני

סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. ברני ארדוב
בסכניין עדיין מחכים. נאסר/ברני ארדוב

בבני סכנין מעוניינים מאוד להתחזק נוספים בחלק ההתקפי והשם הישראלי הבולט ממשיך להיות זה של סיראז' נאסר. הקשר אמנם הבהיר שהוא מחפש אופציות בחו"ל, אך בסכנין רוצים תשובות ודורשים הבהרות בנוגע להחלטתו הסופית. במקביל בקבוצה מבקשים לדעת מה יהיה גובה דמי ההשבחה שהפועל באר שבע תבקש עבורו.

לצוות המקצועי בראשותו של המאמן אלי כהן הוצעו שחקנים זרים בעמדות קדמיות. הראשון הוא סיסי הספרדי, שהקשר איתו נוצר דרך הבלם אברהם פאס. סיסי שיחק בעונה האחרונה בליגה השנייה בספרד במדי אוסאסונה והוא יכול לשחק גם בעמדת המגן השמאלי. השני הוא לאורנציו יורגה ששיחק באוצלול הרומנית, אליה הושאל מפאנדור.

מי שבוודאות יהיה בקבוצה בעונה הבאה הוא חאמד גנאים המגן שסיכם לשנתיים נוספות בקבוצה. במקביל, ז'ורז'יניו הברזילאי מרשים מאוד באימונים ועשוי להצטרף. אם בקבוצה יחליטו לקחת אותו או את מרסלו קראבליו, המגן השמאלי איגור יובאנוביץ' עשוי להיות משוחרר כדי שתהיה אפשרות לצרף שחקן זר בחלק הקדמי. אלדר חסנוביץ' הבוסני מרשים באימונים ומגלה יכולת טכנית גבוהה.

חאמד גנאים שחקן בני סכנין (שמאל) מול מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ממשיך בסכנין. חאמד גנאים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully