וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים עם גלאטסראיי, ניז'ני נובגורוד וא.א.ק אתונה

9.7.2015 / 13:04

האלופה הישראלית תשחק בבית ו' של היורוקאפ ותפגוש גם את קרסני וולוגוגרד מרוסיה ונפטונאס מליטא. ארבע הראשונות יעלו לשלב הבתים השני. פרנקו: "המטרה - לעלות". הראל: "הגרלה קשה"

קובי אליהו

הפועל ירושלים הוגרלה היום (חמישי) לבית ו' של היורוקאפ לעונת 2015-16. אלופת ישראל הטרייה תשחק נגד גלאטסראיי הטורקית, ניז'ני נובגורוד וקרסני וולגוגרד הרוסיות, א.א.ק אתונה היוונית ונפטונאס קלייפדה הליטאית.

36 הקבוצות שמשתתפות במפעל חולקו לשניים לפי איזורים ועוד לפני כן הקבוצה מהבירה ידעה שהיא בכל מקרה תשחק נגד יריבות מטורקיה, רוסיה ויוון, ולא תפגוש עדיין קבוצות מצרפת, איטליה וספרד.

"ההגרלה אינה תוכנית כבקשתך", אמר דני פרנקו. "נלמד ונעקוב אחר בניית הקבוצות של היריבות שלנו, אבל ראשית חשוב מכך שנעצב את עצמנו לקראת העונה הבאה. בכל הגרלה המטרה של הפועל ירושלים היא לעלות לשלב הבא, אחר כך נעשה הערכה מחודשת".

המנכ"ל גיא הראל: "אין ספק שזו הגרלה קשה. בית עם שלוש קבוצות ששיחקו השנה ביורוליג ועם קראסני מולה התמודדנו השנה וראינו את האיכות שלה. גם א.א.ק אתונה שמשקיעה כסף כדי לחזור להיות כוח בכדורסל האירופי. יחד עם זאת אנחנו עם שאיפות ברורות להצליח גם במפעל האירופי ואני בטוח שעם השמות האטרקטיביים של הקבוצות, הפיס ארנה יהיה כוח משמעותי בהתקדמות הקבוצה השנה ביורוקאפ".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו חוגג אליפות. קובי אליהו
אין הגרלות קלות. פרנקו/קובי אליהו

גלאטסראיי חוותה עונה קשה במסגרתה היא שחררה שחקנים רבים בגלל צרות כלכליות. בליגה הטורקית היא הודחה ברבע גמר הפלייאוף ולעונה הבאה היא תגיע עם סגל כמעט חדש לגמרי. אגב, אחד מהשמות שנקשרו במעבר לקבוצה מאיסטנבול הוא זה של סופוקליס שחורציאניטיס.

לניז'ני נובגורוד שבשורותיה שיחק גל מקל כמה חודשים בעונה שעברה, יש תקציב גדול והיא בוודאי תנחית כמה שמות מעניינים. מנגד היא איבדה את שחקן המפתח שלה, טיילור רוצ'סטי, שחתם במכבי תל אביב

קרסני וולגוגרד כבר שיחקה נגד ירושלים ביורוקאפ בשנה שעברה וגברה על הקבוצה מהבירה פעמיים, 78:79 בישראל ו-67:69 ברוסיה. היא סיימה את את ליגת ה-VTB במקום ה-12 ולא עלתה לפלייאוף. לאחרונה קיריל בולשקוב מונה למאמן הקבוצה במקום דירק באוארמן הגרמני.

א.א.ק אתונה שסיימה את העונה שעברה במקום החמישי בליגה היוונית, עשתה כמה שינויים בעצמה. פופס מנסה בונסו, קארל אינגליש, תומאס דנילביצ'יוס ואחרים עזבו, ומארק אנטוניו קרטר ודימיטריוס קאציבליס הצטרפו. הסרבי הוותיק דרגאן שאקוטה הוא מאמן הקבוצה ובנו דושאן הוא הקפטן.

נפטונאס סיימה את העונה שעברה במקום הרביעי בליגה הליטאית. היא מתבססת בעיקר על סגל מקומי והשמות הבולטים הם דייוידס גאיליוס ומינדאוגאס גירדזיונאס שמשתייכים לסגל הרחב של נבחרת ליטא. דאיניוס אדומאיטיס מונה למאמן החדש לפני כשבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. ברני ארדוב
יחזור לישראל עם גלאטסראיי? סופו/ברני ארדוב

שלב הבתים של היורוקאפ

בית א': נימבורק, בילבאו, לובליאנה, נאנטר, בון, טרנטו.

בית ב': אלבה ברלין, לאס פלמאס, אוסטנד, לה מאן, רג'ו אמיליה, ברינדיזי.

בית ג': ולנסיה, סראגוסה, אולם, נאנסי, שרלרואה, ונציה.

בית ד': קאזאן, בנביט, טרבזונספור, בודוצ'נוסט, אריס סלוניקי, סטיאווה בוקרשט.

בית ה': בשיקטאש, ריטאס וילנה, זניט סנט פטרסבורג, סראטוב, פאוק סלוניקי, שלונוקי.

בית ו': גלאטסראיי, ניז'ני נובגורוד, קרסני וולגוגרד, הפועל ירושלים, א.א.ק אתונה, נפטונאס קלייפדה.

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully