וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה במשחקים האירופיים לנוער: 2-4 מדליות

8.7.2015 / 14:57

הוועד האולימפי קיים את מסיבת העיתונאים לקראת יציאת הספורטאים לתחרות שתתקיים השנה בגאורגיה. בין המשתתפים: הג'ודוקא רז הרשקו, הטניסאי ישי עוליאל והאצנית גל קדמון. נבו שוחח עם הספורטאים: "זה באמת פסטיבל"

המשלחת הישראלית למשחקים האירופיים לנוער. ברני ארדוב
המשלחת תכלול 30 ספורטאים/ברני ארדוב

הוועד האולימפי קיים את מסיבת העיתונאים לקראת יציאת הספורטאים לתחרות שתתקיים השנה בגאורגיה. בין המשתתפים: הג'ודוקא רז הרשקו, הטניסאי ישי עוליאל והאצנית גל קדמון. נבו שוחח עם הספורטאים: "זה באמת פסטיבל".

מי שיעמוד בראשות המשלחת הוא יניב אשכנזי, שאמר: "עבורי זו הפעם ראשונה שאני משמש כמנהל משלחת. יצא לי להתלוות לדני (אורן) ארבע פעמים. יש המון התרגשות וציפייה לאחר ההישגים במשחקים האירופיים בבאקו. גם לנו זה עושה חשק ומדרבן. הדבר הכי חשוב לנו זה לראות אתכם מתנהלים כמו ספורטאים, לראות אתכם מתאמצים עד כלות כדי לשבור שיאים ולהוציא מעצמכם את המיטב".

יניב אשכנזי, ראש המשלחת למשחקים האירופיים לנוער. ברני ארדוב
קיבלו תיאבון מההצלחה בבאקו. יניב אשכנזי/ברני ארדוב

אשכנזי התייחס למטרות, ופנה לספורטאים: "אנחנו חושבים שעל סמך התוצאות והדירוגים שלכם שהצלחה של המשלחת הזו תהיה אם נצליח להשיג 2-4 מדליות. לגבי המדליה, זה חשוב, אבל לא הדבר הכי חשוב. יש מולכם מתחרים שרוצים כמוכם. יש לנו משלחת עם מספר ספורטאים שחזרו מתחרויות בינלאומיות עם הישגים יפים מאוד, כמו מדליית זהב של רז הרשקו באליפות אירופה לקדטיות. אנחנו בעלי ציפייה שהמשחקים יחלו, ומחזיקים אצבעות איתכם יחד כדי שתרגישו הכי טוב שאפשר".

גל נבו, שהתחרה במשחקים ב-2003, הגיע למסיבת העיתונאים כדי לשתף את הספורטאים בחוויות מהאירוע: "בשבילנו זה מרגיש כאילו זה קרה לפני כמה ימים. לא סתם קוראים למשחקים הללו פסטיבל, זה באמת פסטיבל. זו הפסגה הכי גדולה שלכם בשנים הקרובות מבחינה ספורטיבית. אתם נמצאים במסיבה אחת גדולה. אתם תגיעו לשם ותבינו שזה פסטיבל שנמשך 24 שעות, וזה בניגוד לתחרויות שמיועדות רק לענף אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל לצידו של דני אורן, מנהל היחידה לספורט הישגי. ברני ארדוב
גילי לוסטיג ודני אורן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully