וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בבית"ר ירושלים: "הלחץ עלינו, אנחנו בכושר פחות טוב מהקזחים"

8.7.2015 / 9:18

דריכות בקבוצה מהבירה לקראת הגומלין מול הקזחים (ה', 20:00, ספורט 1 ו-HD): "הם מצוינים במשחקי חוץ". התרגשות מהחתמתו של דה לוקאס ("שלישיית הקישור שלנו - אולי האיכותית ביותר בישראל"), דראפיץ' צפוי לשנות את השיטה ל-4-3-3. משען עשוי להגיע

קובי אליהו

רגע לפני משחק הגומלין מול אורדאבסי הקזחית במוקדמות הליגה האירופית (ה', 20:00, ספורט 1 ו-HD), בבית"ר ירושלים עסקו אתמול (שלישי) בעיקר סביב החתמתו של הקשר הספרדי, פאבלו דה לוקאס והתחזקות הקבוצה לקראת ההמשך. במועדון שמרו בחשאיות על הגעתו של השחקן לישראל כאשר אתמול, עם נחיתתו, נסעו השחקן ונציגיו לביתו של הבעלים אלי טביב בכפר שמריהו ולאחר מו"מ של מספר שעות חתמו על חוזה לשנתיים על סך של כ-180 אלף יורו לעונה.

בתחילה סירב טביב לחוזה לשנתיים אך השחקן הודיע שאם יהיה זה חוזה לעונה אחת הוא לא מוכן לתת לבית"ר אופציה. בסופו של דבר הגיעו הצדדים להבנות על הסכם לשנתיים. דה לוקאס סיפר כי היו לו הצעות גבוהות יותר אך הוא קיבל החלטה להגיע לישראל ולא ללכת לטורקיה או לאזרבייג'אן.

בעקבות הגעת הספרדי, צפוי סלובודאן דראפיץ' לשנות את שיטת המשחק של הקבוצה. עד עכשיו עבד המאמן על 4-4-2 אך כעת עם הגעת דה לוקאס ישתנה המערך ל 4-3-3 עם קישור מעובה שכולל את קלאודמיר, שלומי אזולאי שיחזור ודה לוקאס. בבית"ר אמרו אתמול: "איך שלא מסתכלים על זה, מדובר בשלישיית קישור מטורפת, אולי האיכותית ביותר בישראל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השיטה עשויה להשתנות. פאבלו דה לוקאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל, עשויה בית"ר לסכם על העברתו של שניר משען מהפועל עכו. משען גדל במכבי חיפה ובשלוש השנים האחרונות שיחק בעכו. אם משען יגיע, צפוי תומר ירוחם להיות מושאל בעונה הקרובה על מנת לצבור דקות משחק. בעקבות הצירוף של קשר ומגן ימני, שוב החלו הרחשים בנוגע למעבר אפשרי של אלי דסה או שלומי אזולאי למכבי תל אביב. גם בקבוצה אמרו שכרגע אין שינוי בסגל אך אף אחד לא יכול היה להתחייב על כך שזאת תהיה גם התשובה בעוד חודש או חודשיים.

ולאד מוראר ערך אימון, כאשר בחלקו הראשון הוא הרשים מאוד אך לאחר מכן נטש את אותו עקב כאבים באיזור הבטן. בקבוצה חששו תחילה כי מדובר בשרירי בטן אך לאחר מכן העריכו כי מדובר בעובדה שלא התאמן מספר שבועות. השחקן ייבד שוב וייתכן אף כי יופנה לאולטראסאונד.

הבלם ניסו קפילוטו אמור להצטרף רשמית למועדון כאשר המטרה של בית"ר היא לרשום עד מחר את קפילוטו, מוראר ודה לוקאס לקראת סיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית נגד שרלרואה, אם הקבוצה תעבור את הקזחים. לבית"ר יהיה שחקן נוסף לרשום עד ערב לפני המשחק. היום תערוך הקבוצה מסיבת עיתונים לקראת המשחק במלון קראון פלאזה בירושלים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ניסו קפילוטו שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
בדרך לקנציה נוספת? ניסו קפילוטו/אדריאן הרבשטיין

במועדון היה חשש כי בעקבות כל פסטיבל דה לוקאס וההחתמות יוצא הפוקוס מהמשחק וישנה תחושה בקרב כולם כי הקבוצה כבר בשלב הבא. בבית"ר אמרו: "היא קבוצת חוץ מצוינת, היא בכושר טוב יותר מאיתנו ובניגוד למשחק הקודם כל הלחץ עלינו. נצטרך את הקהל מאחורינו מההתחלה ועד הסוף כדי לעבור אותה, זה לא הולך להיות פשוט. יש אווירה כאילו כבר עברנו, אם לא נהיה מפוקסים נעוף כבר מחר וכל הדיבורים והרשמות שחקנים לשרלרואה ייראו בדיחה".

בבית"ר עדיין לא סותמים את הגולל על הבלם הברזילאי אריקו וייתכן כי בכל זאת יצורף לקבוצה בקרוב. יחד עם זאת במועדון בודקים אופציות נוספות. אחת האופציות שעלו בימים האחרונים היא החזרתו של אופיר קריאף על חשבון בלם זר וצירוף זר נוסף בחלק ההתקפי. נראה כי רק בשבוע הבא תיפול ההחלטה הסופית בעניין.

כ-11 אלף איש הבטיחו מקומם בטדי. בערב החלה מכירת כרטיסים גם ליציע הצפוני כאשר מתוך ההערכה כי יגיעו לטדי יותר מ-15 אלף איש לתמוך בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully