וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של דודו גורש: הפועל עכו החתימה את דני עמוס לעונה אחת

השוער, שנותר החל מאמצע העונה שעברה ללא קבוצה וניסה את מזלו במוסקרון, חתם בקבוצה הצפונית שחיפשה מחליף לגורש שעזב לבאר שבע. עמוס הינו הרכש הראשון הקיץ של ירון הוכנבוים

דני עמוס שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לליגת העל. דני עמוס/ברני ארדוב

הפועל עכו החתימה הבוקר (רביעי) את השוער דני עמוס שיהיה מחליפו של דודו גורש. כידוע, גורש החליט לעזוב את המועדון שגדל בו לטובת הפועל באר שבע. עמוס, ששיחק בעונה שעברה בהפועל תל אביב, יגיע לקבוצה של ירון הוכנבוים לאחר שחתם על החוזה לעונה אחת. כידוע, עמוס ניסה את מזלו בחו"ל ויצא להתרשמות לפני כחודש במוסקרון, ובנוסף הוא ניהל מגעים עם הפועל חיפה, אך אלו לא הבשילו לכדי חתימה.

עמוס בן ה-28 שיחק במרבית הקריירה שלו בעירוני קרית שמונה, ולקראת עונת 2013/14 הוא הצטרף להפועל תל אביב אחרי שחתם על חוזה לשנתיים. בעונה שעברה הוא ביקש בינואר לעזוב את המועדון ונסע לרומניה כדי לחתום בראפיד בוקרשט, אבל אחרי שהמגעים לא הבשילו, הודיעה הפועל תל אביב כי מבחינתה השחקן עזב ועל כן סיים את דרכו במועדון. בעקבות ההחלטה הזו, עמוס לא שב לשחק בעונה שעברה. עמוס היה שותף לעונת האליפות ההיסטורית עם עירוני קרית שמונה. בנוסף, הוא זכה פעמיים בגביע הטוטו של ליגת העל עם הקבוצה הצפונית, ובשני גביעי טוטו בלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully