וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי זעם: "שחקן שמתלונן, עדיף שיילך לשחר". לויטה סיכם

8.7.2015 / 21:32

מאמן מכבי חיפה ערך אסיפה קשה: "יש כאלו שלא מעריכים את המקום שהם נמצאים בו. אני לא אוהב קיטורים". כפי שפרסמנו, השוער סיכם רשמית. בחיפה טוענים: ואליינטה ינחת בראשון

צילום ועריכה: קובי אליהו

לא שקט במכבי חיפה. מאמן הקבוצה, רוני לוי, ערך היום (רביעי) אסיפה קשה לשחקניו ואמר בין היתר: "משחק האימון לא מטריד אותי. יש בעיות טקטיות ומקצועיות שאני אסדר אותן. באחריות, הקבוצה שלנו תהיה הכי טקטקית ורצינית. מזה אני לא דואג. יש כמה דברים בהתנהלות שלכם שמאכזבים אותי. יש פה כאלו שלא מעריכים את המקום שהם נמצאים בו. יש פה את התנאים הכי טובים בארץ ואת הקהל הכי תומך. יש לכם פה הכול לעומת קבוצות אחרות שם השחקנים חיים ממשכורת צנועות ומהיד לפה. אתם לא מעריכים ורואים זאת כמובן מאליו. שבועיים אני פה ואני לא אוהב את הקיטורים שכל דבר שואלים למה. למה שני אימונים, למה עוד אימון כושר, למה עובדים קשה? אם אשמע עוד מישהו מתלונן , עדיף שיילך ליענקלה ויגיד לא מתאים לי. הדרך שלי זו מקצוענות, עבודה קשה, לתת 100 אחוז. לא אתפשר על זה"

האם מארק ואליינטה יגיע? על פי דיווח בספרד, בעיות עם השחקן מונעות ממנו להמריא בשלב זה לישראל. במדינה מדווחים כי ואליינטה שוקל ברצינות שלא להגיע, מכיוון שבעונה הבאה הוא יהיה עם כרטיסו ביד לאחר שיסיים חוזה, דבר שאמור לאפשר לו להרוויח כסף רב יותר בחוזהו הבא. בנוסף מדווחים שלאחרונה התחתן, והוא חושש מהמצב הביטחוני הרגיש בארץ.

כך או כך הבוקר (רביעי) הודו במועדון כי יש בעיה מסוימת בנוגע להגעתו של השחקן, אך למיטב ידיעתם הבעיה תיתפר בקרוב, ולדברי גורם בקבוצה הוא "צפוי להגיע ביום ראשון לישראל". לחיפה היו לא מעט בעיות, בעיקר כלכליות, בהחתמת הבלם, ואם בניגוד להערכות שלהם הוא לא יגיע לקבוצה, לוי יצטרך למצוא בלם אחר. "במחיר שבו ואליינטה יגיע, יהיה קשה למצוא בלם אחר ברמה שלו", הודו במועדון.

שחקן ריאל ויאדוליד, מארק ואליינטה. GettyImages
יגיע בסופו של דבר? ואליינטה/GettyImages

השוער אוהד לויטה סיכם הערב על חוזה לשנתיים, זאת לאחר הפגישה שנערכה עם סוכנו גלעד קצב. כזכור, נתניה אישרה לחיפה לנהל משא ומתן עם השוער למרות החוזה לעונה הבאה, וזאת משום שהיא לא תוכל לעמוד בשכרו. על הסיכום הצפוי פורסם בוואלה ספורט.

בנושא אחר: משחק האימון אתמול הוכיח כי חיפה זקוקה לשיפור משמעותי בסגל שלה. שחקנים בקבוצה הודו כי "הקבוצה הנוכחית לא מספיק חזקה כדי להיאבק על כל התארים. חייבים להביא לכאן חלוץ ברמה גבוהה. אחרת נהיה בבעיה". שחקן אחר הוסיף: "שחקנים נצמדו לשיטה של רוני, ורצו להוכיח לו שמה שהוא עושה באימון מיושם גם במשחק. מה שחשוב במשחק הזה הייתה הדרך שבה אנחנו מניעים כדור, עומדים נכון, ולא התוצאה. זה רק משחק ראשון. אין ספק שעם רכש נכון ועבודה חזקה הקבוצה תתקדם".

לוי ממשיך לצמצם את רשימת החלוצים שלו וההערכה היא שבתוך מספר ימים יתחיל משא ומתן רשמי עם אחד מהם. חיפה רוצה מאוד להגיע למחנה עם חלוץ חדש. היכולת של שחר הירש אתמול, ולפרקים גם של שובל גוזלן, נתנה חומר למחשבה למאמן. אחד מהשחקנים הללו ישוחרר כמעט בוודאות. אלון תורג'מן, שהציג יכולת פחות טובה אתמול, צפוי לעזוב בכל מקרה לאחר הגעת חלוץ. אוראל דגני שפתח אתמול צפוי לרדת לספסל אם יגיעו שני בלמים, ולא ברור אם במצב הזה יסכים להישאר בקבוצה.

מי שלא ייצא למחנה הוא מוחמד כליבאת. כפי שפורסם אתמול בוואלה ספורט, הירוקים ומכבי פתח תקוה קרובים לסיכום על עסקה שבמסגרתה השחקן יעבור ללוזונים תמורת כ-400 אלף שקל. במכבי פתח תקוה עושים מאמצים כדי לסגור את התנאים מול השחקן. חיפה מקווה שגם שמעון אבוחצירה ואלעד גבאי ימצאו קבוצה. האחרון עשוי לצאת למחנה אם הדבר לא יקרה. אתמול הציעה לו הפועל עכו להצטרף לשורותיה, אך השחקן דחה את ההצעה ולא מעוניין להצטרף לקבוצת תחתית.

עדכון ראשון: 13:25

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אוהד לויטה שוער מכבי חיפה. קובי אליהו
לא הולך לשום מקום. לויטה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully