וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן שחשוד במעורבות בניסיון חיסול אלי טביב: דימיטרי רובינסקי

8.7.2015 / 12:00

מעצרו של שחקן מכבי הרצליה החשוד במעורבות בניסיון ההתנקשות בבעלים של בית"ר הוארך עד ליום ראשון. הוא נעצר כבר לפני שלושה ימים בחשד להתפרצות לדירה. נעצר חשוד שלישי בפרשה

צילום וידאו: דוד קורן, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: רובינסקי מובא להארכת מעצר

הבוקר (רביעי) ניתן לפרסם כי הכדורגלן שחשוד כמעורב בניסיון חיסולו של הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, הוא שחקנה של מכבי הרצליה, דימיטרי רובינסקי בן ה-25. כידוע, חוקרי ימ"ר תל אביב עצרו אתמול חשוד נוסף בפרשת ניסיון החיסול של טביב. הוא נחקר במשרדי ימ"ר תל אביב והבוקר הוא הובא לדיון בהארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב בפעם השנייה, שם הוחלט להשאירו במעצר עד ליום ראשון.

תחילה הוא נעצר לפני שלושה ימים בחשד כי פרץ יחד עם אנשים נוספים לדירה בהרצליה. מהדירה נגנבו 2,000 דולר במזומן. במהלך החקירה נקשר שמו גם במעורבות בניסיון הרצח של אלי טביב וברצח של בר חזק בחודש מרץ השנה.

שחקן מכבי הרצליה, דימיטרי רובינסקי. ברני ארדוב
הפרשה מתחילה להתבהר. רובינסקי, הבוקר/ברני ארדוב

במהלך הדיון נחשף כי אתמול אומת החשוד עם החשדות נגדו לפיהן הוא רכב על אופנוע לבן בכניסה לביתו של ישראל קדושים שנעצר בתחילת השבוע בפרשת ניסיון ההתנקשות בטביב. עוד עולה כי מצלמות האבטחה בכפר שמריהו צילמו את אופנוע הטי מאקס שבבעלות קדושים כשהוא נוסע ביישוב. במשטרה חושדים כי קדושים והשחקן היו על האופנוע וכי השניים ביצעו סיור מקדים לפני ניסיון הרצח.

החשוד מכחיש את המעורבות שלו לגבי שני המקרים. לגבי הרצח של בר חזק הוא טען לאליבי בעת הרצח ולדבריו הוא ישב עם חברים ואכל. סנגורו של רובינסקי, עו"ד שי נודל, אמר כי שלשום נעשה תרגיל חקירה במשטרת גלילות שעצרה את אותו בחשד להתפרצות, וישראל חיים קדושים נעצר בניסיון הרצח והרצח. אתמול נלקח רובינסקי מתחנת גלילות למשרדי הימ"ר והוא נחקר רק על הרצח וניסיון הרצח ולא נחקר על ההתפרצות.

עורך דינו טען שהוצג לו סרט שבו נראה אופנוע שבו נהג בחניית ביתו של ישראל קדושים, כשנאמר לו שאופנוע כזה היה מעורב בניסיון אופנוע. "מדובר באופנוע לבן שדומה לאופנוע הלבן בזירת הפשע, אבל כמה אופנועים לבנים קיימים שהם דומים?", שאל נודל. "אין בין החשוד לאלי טביב כל קשר ולא היה לו קשר לטביב".

שחקן מכבי הרצליה, דימיטרי רובינסקי. ברני ארדוב
מכחיש את הטענות. רובינסקי/ברני ארדוב

רובינסקי בן ה-25 שיחק במחלקת הנוער של מכבי הרצליה, אבל לא הרבה לשחק בעונה שעברה בשורות הקבוצה הבוגרת, ורשם רק תשע הופעות בליגה ושלוש הופעות נוספות בגביע הטוטו. שנה קודם לכן הוא אף שיחק פחות ושותף בחמישה משחקים בלבד.

במשטרה סבורים שרובינסקי והחשוד השני, חיים ישראל קדושים, אלוף ישראל באומנויות לחימה, שימשו כשכירי חרב של גורם שלישי והתכוונו לפגוע בטביב. קדושים גם חשוד ברצח של צעיר מחולון לפני שלושה חודשים. כזכור, שלשום הוארך מעצרו של קדושים, שחשוד שנשכר לניסיון ההתנקשות בטביב לפני ארבעה חודשים. על פי המשטרה, קדושים בן ה-25, לו עבר פלילי עשיר, ירה לעבר טביב ליד ביתו בכפר שמרינו. טביב טען בזמנו כי האירוע "קשור לכדורגל, ולא לאוהדי בית"ר ירושלים", בעוד במשטרה ראו בכך ניסיון חיסול, והסבירו: "לא יורים מטווח אפס לעבר פלג גוף עליון אם לא מתכוונים לחסל".

חשוד שלישי בפרשה הוא תושב קיסריה ששמו עדיין לא הותר לפרסום.

שחקן מכבי הרצליה, דימיטרי רובינסקי. ברני ארדוב
שיחק בעונה שעברה בתשעה משחקי ליגה. רובינסקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully