וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים בין מכבי חיפה לאופיר קריאף. מוגרבי מתרחק

7.7.2015 / 10:20

במועדון נפגשו עם סוכנו של קשר בית"ר, ייתכן ויפנו לוועדה ללא מו"מ עם טביב. היום: בכורה לרוני לוי ודרינצ'יץ' מול נצרת עילית. וגם: על אילו שחקנים מתחרה המועדון מול מכבי ת"א?

וידאו: מכבי חיפה TV

מכבי חיפה נפגשה עם סוכנו של אופיר קריאף, רונן קצב, ובפגישה התגלעו פערים גדולים בין הצדדים. למרות זאת, הפגישה התנהלה באווירה חיובית ושני הצדדים מדווחים כי ניתן יהיה להגיע לעמק השווה בפגישות הבאות. היום הצדדים לא ייפגשו, והפגישה הבאה תיערך מחר (רביעי), והיא תעסוק גם בנושא אוהד לויטה, שצפוי לסכם על חוזה ארוך טווח. חיפה הבטיחה לקריאף כי אם יגיעו לסיכום, הם יפנו לוועדה למעמד השחקן ובכך ייתכן שתימנע מטביב האפשרות לדרוש 1.8 מיליון שקל או את כרטיסו של אלון תורג'מן. "קריאף מעניין אותנו, אבל יש לנו דברים חשובים יותר עכשיו", אמרו אתמול בחיפה. לפיראס מוגרבי הוגשה הצעה נמוכה יחסית, כמעט מחצית ממה שהציעה הפועל חיפה – שכר הנע סביב 48 אלף שקל בחודש. כרגע, הסיכויים שיחתום נמוכים. כזכור, אתמול הבהירו בחיפה שבן שהר לא ישחק בקבוצה בשל שתי סיבות עיקריות: הראשונה, דרישת השכר שלו (400 אלף יורו, א"י), שלאחריה החליטו במועדון כי השחקן ירד מהפרק. השניה, בחיפה הבהירו כי הם פחות זקוקים לשחקן בעמדה שלו, ורוצים חלוץ "תשע".

אופיר קריאף בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ייפגשו שוב מחר. אופיר קריאף/קובי אליהו

היום (17:30, כפר גלים) תערוך חיפה את המשחק הראשון שלה תחת שרביטו של רוני לוי, כשתארח את נצרת עילית. זאת תהיה הופעת הבכורה של ניקולה דרינצ'יץ', ושל המגן הצעיר סאן מנחם. הבלם הספרדי מארק ואליינטה ינחת בהמשך. בחיפה ממשיכים לחפש חלוץ זר, כשרוני לוי עדיין לא צמצם את הרשימה שלו. ביום רביעי הבא הקבוצה תצא למחנה, והמטרה היא לסגור עם חלוץ, או לפחות לנהל מגעים מתקדמים עם אחד כזה, עד ההמראה. חלוץ ולנסיין ריידל פופון, ומלך שערי פרטיזן בלגרד לשעבר לאמין דיארה, שהוזכרו כמועמדים למכבי תל אביב, הוצעו גם למכבי חיפה ונמצאים ברשימות. השניים הוצעו גם לבאר שבע. אתמול התברר כי חיפה הגישה הצעה לחלוץ הספרדי פרנסיסקו סנדאסה, שהוזכר כמועמד לצהובים וחתם ביפן, ונראה כי התחרות בין המועדונים תימשך. בכל אותן פעמים, ג'ורדי קרויף היה מעורב במגעים מטעם מכבי תל אביב, ואודי שוכטוביץ' מטעם מכבי חיפה.

אתמול נמכרו עוד כאלף מנויים ובסך הכל חיפה מכרה כ-10,000. ההערכה היא כי עד יום שישי יימכרו כמה אלפים בודדים, ובשני השלבים הבאים של המכירה כמות המנויים תהיה דומה לזו בעונה שעברה. "מה שקורה עם האוהדים שלנו פשוט מדהים. אם זה יימשך כך, גם בעונה הבאה האצטדיון יהיה מלא", העריכו בחיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully