וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם אריאל עבר מהפועל ירושלים לברמרהאבן הגרמנית

6.7.2015 / 23:04

השחקן הצעיר של האלופה (20) מצטרף לקבוצה של המאמן הישראלי מולי קצורין, שאמר: "אנחנו מחפשים שחקנים שרוצים לבוא ולהתפתח. הוא יקבל אצלנו הרבה דקות. אלו דברים שיהיה לו קשה לקבל בקבוצות גדולות"

קבוצת ברמרהאבן הגרמנית, אותה מאמן הישראלי מולי קצורין, הודיעה הערב (שני) באופן רשמי על הצטרפותו של שחקנה הצעיר של האלופה הפועל ירושלים, אדם אריאל (20). על הסיכום בין אריאל לברמרהאבן פורסם בוואלה ספורט. אחרי שיסיים את הקדנציה האירופית שלו, אריאל צפוי לחזור לירושלים על פי הסיכום בין הצדדים.

קצורין אמר לאחר החתימה: "בנינו השנה את הקבוצה מחדש וחיפשנו שחקנים טובים לחזק את הסגל. ברגע שנודע לי שאדם אריאל מחזיק בדרכון גרמני בזכות אמו, שמחתי על ההזדמנות. אדם הוא שחקן מלא פוטנציאל וכישרון והוא יקבל אצלנו הרבה דקות. אלו דברים שיהיה לו קשה לקבל בקבוצות גדולות כמו הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, כך שמדובר בצעד טוב גם לו וגם לברמרהאבן".

אדם אריאל שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
אמור לחזור בהמשך לירושלים. אריאל/קובי אליהו

המאמן הוסיף: "דיברתי עם אדם והסברתי לו מה מצפים ממנו. סיפרתי לו על הקבוצה והארגון, שיידע למה לצפות. אנחנו מחפשים שחקנים שרוצים לבוא ולהתפתח וזה התאים לשני הצדדים".

אריאל עצמו התייחס לעזיבת הפועל ירושלים: "היו לי שלוש שנים מדהימות בקבוצה הבוגרת, האהבה של הקהל ותחושת המשפחתיות ילוו אותי לכל אורך הקריירה. ללא ספק מדובר בקהל הכי טוב בארץ והוא הראה את זה שוב בפעם המי יודע כמה בשני משחקי הגמר מול אילת. אין ספק שלהיות חלק מהאליפות ההיסטורית והאהבה של הקהל גרמו לי להרגיש הכי טוב בעולם ואני כבר מתגעגע. אני בטוח שהמעבר לאירופה ישפר אותי כשחקן וכשאחזור בעתיד להפועל, אהיה שחקן בוגר, מנוסה וטוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully