וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: הקבוצה מעוניינת במשה אוחיון ובליאור לוי

שני שחקני הפועל תל אביב בעונה החולפת נמצאים על הכוונת, כשסיכוייו של הקשר להצטרף גבוהים יותר. מגעים מתקיימים עם ווקאשין פולקסיץ', שוער נבחרת מונטנגרו, וכן עם אורמוש. סידורנקו החל להיבחן

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכה: מתן חדד

אחרי מינויו של ירון הוכנבוים, הפועל עכו מנסה לבנות עצמה מהחדש. המאמן הנכנס מנסה למצוא שחקנים בכל מני תפקידים ומעוניין בין היתר במשה אוחיון וליאור לוי, ששיחקו בעונה החולפת בהפועל תל אביב. הקשר הוותיק, שמחזיק בחוזה נמוך יחסית, עשוי להצטרף לקבוצה, בעוד שכרו הגבוה של המגן מהווה כרגע מכשול עבור עכו.

פרט לכך, מתברר שעכו נמצאת במגעים עם השוער המונטנגרי ווקאשין פולקסיץ'. השוער בן ה-33, ששיחק בעונה האחרונה בפץ' ההונגרית, ולפני כן שימש במשך שש שנים כשוער המשנה בדברצן, ופתח בחמישה מששת משחקיה של מונטנגרו במוקדמות יורו 2016, אך מצא עצמו הקיץ ללא קבוצה. לפני חמש שנים נקשר פולקסיץ' לפרשת מכירות משחקים בהונגריה, והוא הושעה לשנתיים מכיוון שלא דיווח על ניסיון להטיית משחק.

מי שכבר החל להיבחן בקבוצה הוא הקשר/חלוץ יבגני סידורנקו, שחקן נבחרת מולדובה ששיחק בעונה שעברה בהפועל נצרת עילית. אם ירשים באימונים, הוא עשוי להצטרף לקבוצה. גם מירקו אורמוש עשוי לחזור לקדנציה שנייה במועדון, כשבין הצדדים מתקיימים מגעים אינטנסיביים.

ליאור לוי שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול גל אראל שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
גם הוא יגיע? ליאור לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully