וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: במועדון נוטים לרדת סופית מטוטו תמוז

הפערים הכספיים הגדולים וחוסר הביטחון לגבי מצבו הרפואי של החלוץ, גרמו לאדומים להתמקד בניסיון לצרף את בן שהר ולהמתין לליביו אנטל. צליל חתוכה מבני לוד הצטרף כשוער המשנה

one

בווידאו: צליל חתוכה מצטיין בגמר גביע הטוטו במדי בני לוד

בהפועל תל אביב נוטים לרדת סופית מטוטו תמוז ויתרכזו בהחתמת בן שהר. כרגע ישנם פערים כספיים גדולים בין הצדדים, כאשר תמוז דורש 450 אלף יורו לעונה - סכומים שבמועדון לא מוכנים לשלם. בנוסף, גם לא בטוחים לגבי כשירותו.

רוב הסיכויים שדודו ביטון יגיע לקבוצה, כאשר הפועל תל אביב תגיע לסיכום עם סטנדרד ליאז' בנוגע להשתתפותה בשכרו. ליביו אנטל כרגע לא בתכניות, אך בקבוצה ימתינו לו עד לסיום מחנה האימונים ועשויים לחזור אליו בעתיד אם יסתדר עם קבוצתו הטורקית גנצ'לרבירלי.

שוער הפועל תל אביב צליל חתוכה. הפועל תל אביב, אתר רשמי
עולה לליגת העל. צליל חתוכה/אתר רשמי, הפועל תל אביב

הערב (ראשון) מצאו האדומים שוער שני שישמש כגיבוי לאריאל הרוש, שהצטרף הקיץ ממכבי נתניה. הפועל תל אביב, שנפרדה בסיום העונה מתום אלמדון, צירפה כשוער משנה את צליל חתוכה, שהגן בעונה החולפת על שערה של בני לוד מהליגה הלאומית.

חתוכה בן ה-26 השתייך בעבר לנבחרת הנוער של ישראל, במסגרתה רשם 16 הופעות. הוא גדל בהפועל פתח תקוה, עבר גם במכבי פתח תקוה ובשנתיים האחרונות שיחק בבני לוד, במדיה הצטיין בגמר גביע הטוטו של הלאומית, בו סידר לקבוצה תואר היסטורי. אגב, הופעת הבכורה שלו בליגת העל הסתיימה בתבוסה 7:1 של הפועל פתח תקוה... נגד הפועל תל אביב.

חתוכה אמר לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "זה צעד גדול עבורי מבחינה אישית, כל החיים אתה מחכה לרגע כזה בו אתה מצטרף למועדון פאר. אני ללמוד כמה שיותר מאריאל הרוש שהוא שוער מעולה וממאמן השוערים גבי בורשטיין וכמובן שאהיה זמין לכל משימה ברגע שיצטרכו אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully