וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שעה לפני גמר אליפות ישראל: צרעה עקצה את סרגיי ריכטר בעין

4.7.2015 / 20:50

הקלע הבכיר השתתף באליפות ישראל במטווח בהרצליה, ורגע לפני שעלה לגמר, נעקץ: "היו לי כאבים מטורפים, העין התנפחה לי וכאב לי הראש". למרות התקרית, ריכטר זכה בקלות באליפות

סרגיי ריכטר קלע. סרגיי ריכטר קלע, מערכת וואלה! NEWS
לא נכנע לכאבים. סרגיי ריכטר/מערכת וואלה! NEWS, סרגיי ריכטר קלע

תקרית לא נעימה העיבה היום (שבת) על אליפות ישראל בקליעה, כשהקלע הבכיר, סרגיי ריכטר, שזכה באליפות ברובה אוויר, נתקל באורחת בלתי צפויה חצי שעה לפני שעלה למקצה הגמר. בזמן שהוא מתכונן לסיום התחרות, צרעה עקצה את ריכטר בעין. ריכטר, שרק לפני כשבועיים הבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים בריו אחרי שזכה במדליית ארד במשחקי באקו, קיבל טיפול רפואי על ידי חבריו שהיו במקום, ולמרות התקרית הוא הצליח להמשיך להתחרות כרגיל.

"הסתובבתי במטווח חצי שעה לפני הגמר, ופתאום התיישבה לי על העין צרעה", סיפר ריכטר בשיחה עם וואלה ספורט. "החברים שלי ניגשו אליי, הביאו לי פניסטיל ג'ל ועוד טיפות, היו לי כאבים מטורפים, אבל עכשיו אני מרגיש יותר טוב. מיד כשזה קרה, כל האיזור הזה התנפח והראש התחיל לכאוב. למרות הכול, לא הסכמתי לוותר על התחרות והתחריתי למרות הכאבים. הדאגה הכי גדולה שהייתה לי זה שאני לא אוכל לפתוח את העין תוך כדי התחרות. זו מחויבות, ולכן לא הסכמתי לוותר על זה".

ריכטר כאמור זכה במקום הראשון בתחרות עם 208.1 נקודות, והקדים את ליאור מדלל שסיים במקום השני עם 205.7 נקודות. את המקום השלישי תפס גיל סימקוביץ' הוותיק שהסתפק ב-182.5 נקודות. בתחרות באקדח חופשי זכה אלכס טריפולסקי. אלה כץ ניצחה בנשים וגם שיפרה את שיא ישראל בשתי עשיריות (413.4).

ריכטר ימריא ביום שני למחנה אימונים במוסקבה, וב-18 בחודש ימריא לאליפות אירופה שתיערך בסלובניה, שם הוא מצפה להשיג מדליה. "אני רוצה את זה ואעשה הכול כדי להשיג את המדליה", אמר הקלע הבכיר. "אני מרגיש הרבה יותר טוב אחרי באקו, ומקווה להתקרב לשיא שעשיתי השנה בשכיבה, להעפיל לגמר ולהשיג מדליה. יש לי את היכולת ואני מקווה שאוכל להביא אותה באליפות אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully