וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בוחנת אפשרות להחתים את רוברט רות'בארט

3.7.2015 / 14:41

הצהובים מחפשים גבוה ישראלי בעקבות עזיבתו של ג'ייק כהן ועשויים לפנות לסנטר, שכיכב בנהריה בעונה החולפת. ירושלים, שזועמת על ההתפתחויות עם יבזורי, צפויה להתחרות על החתמתו במקביל

האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בוידאו: הביצועים של טרבור אימבקווה, הזר החדש של הצהובים

מכבי תל אביב בוחנת אפשרות להחתים את רוברט רות'בארט, כך נודע היום (שישי) לוואלה ספורט. הצהובים מחפשים גבוה ישראלי בעקבות שחרורו של ג'ייק כהן ועשויים לפנות בקרוב לסנטר, שכיכב בעירוני נהריה בעונה הקודמת. אם הצהובים אכן יחליטו להחתימו, הם צפויים להיתקל בקשיים מצד הפועל ירושלים, שזועמת על ההתפתחויות עם דגן יבזורי. על רקע זה שוררת מתיחות בין מכבי תל אביב לירושלים ביממה האחרונה.

רוברט רות'בארט, עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
בדרך למכבי תל אביב? רות'בארט/אדריאן הרבשטיין

רות'בארט (2.17, 29) רשם בעונה החולפת את עונתו הטובה בקריירה. על אף העובדה שפתח את העונה כשחקן ספסל בעירוני נהריה, הוא שדרג את מעמדו ככל שהעונה התקדמה וסיים עם ממוצעים של 13.3 נקודות, 8.7 ריבאונדים ו-1.2 חסימות ב-24.2 דקות למשחק. בתקופה האחרונה גם הפועל אילת הוזכרה כמועמדת לקלוט את הסנטר, ששיחק בעבר גם בהפועל גליל עליון, ברק נתניה ומכבי חיפה.

בתוך כך, ג'אמל מקלין, שהוזכר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב, שוחרר באופן רשמי מאלבה ברלין. סוכנו, מישקו רזנאטוביץ', הודיע על כך בטוויטר. פרט למכבי תל אביב, שמו של מקלין הועלה גם בהקשר של ולנסיה ובאיירן מינכן. במועדון שוקלים את מינויו של אבי אבן לתפקיד עוזר המאמן של גיא גודס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully