וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולגה לנסקי: "שמחה שהחזרתי את התארים שלי, גם אני הופתעתי מדיאנה"

2.7.2015 / 23:10

אחרי שהשיגה את הדאבל, אלופת ישראל ב-100 וב-200 בטוחה: "מסוגלת להשיג את הקריטריון לריו". ויסמן שסיימה כסגנית: "לא ישנתי כל הלילה מהתרגשות, ועוד הייתה לי היום בגרות". דורוז'ון: "לא בונה ציפיות גבוהות לאליפות העולם"

האצנית אולגה לנסקי. ברני ארדוב
מרגישה שהיא בדרך לשיא אישי חדש. לנסקי/ברני ארדוב

את אליפות ישראל ראתה בשנה שעברה אולגה לנסקי מהיציע. עונש ההשעיה שמנע ממנה להתחרות גרם לה להתגעגע לבמה המרכזית של האתלטיקה הישראלית, ולמרות שהיא לא יוצאת מהתחרות שהסתיימה הערב (חמישי) עם שיאים ישראליים, אישיים או קריטריונים לאליפות העולם או ריו, העובדה שהיא נחשבת לאישה המהירה בישראל יכולה להשאיר לה חיוך לפחות לשנה הקרובה.

אחרי שחגגה את הזכייה ב-100 מטר ביום רביעי, הפעם היא התייצבה למסלול במרחק הכפול במטרה ברורה לקזז שתי עשיריות מהשיא האישי שלה ולהשיג את הכרטיסים הנכספים לשתי תחרויות המטרה הגדולות בשנה הקרובה. אלא שבפועל זה לא ממש עבד לה, והיא סיימה עם 23.45, חמש מאיות איטי יותר מהשיא האישי שלה, אבל אין ספק שהיא בכיוון הנכון לעשות את זה.

האצנית דיאנה ויסמן. ברני ארדוב
"דווקא פה תכננתי את מה שעשיתי". ויסמן/ברני ארדוב

"אני די מרוצה שהחזרתי לעצמי את התארים שלי", אמרה לנסקי שחגגה את הדאבל. "אני מקווה לשפר את השיא שלי ב-200 ולקבוע את הקריטריון, אני מרגישה שאני יכולה לעשות את זה, ושאני שם, אבל אני לא לחוצה כי יש לי עוד שנה כדי להשיג את המקום בריו. אני מרגישה טוב ונמצאת בכושר. זה כיף לחזור להתחרות מול הקהל הביתי. זו התחרות הכי טובה שיש למלכת הספורט להציע בארץ ולכן אני נהנית מאוד להתחרות פה. אני די מרוצה ממה שהשגתי ביומיים האלה".

לנסקי תתחרה בעוד שישה ימים בתחרות בברצלונה ולאחר מכן במוסקבה ותנסה להתמודד עם רצות מהירות ממנה כדי שימשכו אותה לעבר הקריטריון ב-200. על דיאנה ויסמן, מי שנחשבת לא ספק להפתעת התחרות, אמרה לנסקי: "הופתעתי ממנה מאוד, מגיע לה כל הכבוד. אנחנו מתאמנות ורצות יחד".

האצנית אולגה לנסקי. ברני ארדוב
לא לחוצה מהקריטריון לריו. לנסקי/ברני ארדוב

ויסמן עצמה מתחילה לעכל את המעמד החדש שהשיגה באתלטיקה הישראלית כמי שמסומנת כעת רשמית כהבטחה גדולה לשנים הבאות. אחרי ששברה את השיאים הישראליים לנערות ולקדטיות ב-100 מטר, הערב היא קיזזה 15 מאיות מהשיא האישי שלה ב-200 ונעצרה על 24.37 מטר, תוצאה שמהווה שיא קדטיות נוסף שהיה שייך לגילי דישון מ-1989.

ויסמן, שקיבלה את הכותרות הראשיות במדורי הספורט ביממה האחרונה, הודתה: "זה מרגש מאוד. דווקא פה תכננתי את מה שעשיתי, ורציתי לשבור את שיא הקדטיות. זה כיף מאוד, אני שמחה כי התאמנתי קשה מאוד. מכל התחרויות שהיו לי, זו הייתה התחרות החשובה ביותר. כל מה שתכננתי לעשות, עשיתי". על התחושות שהיו לה ביממה האחרונה ככוכבת חדשה היא אמרה: "האמת? לא ישנתי בכלל בלילה, ועוד הייתה לי בגרות בגאוגרפיה היום. כל שנייה הטלפון שלי הבהב מעוד חברה שצלצלה לברך. חשבתי כל הלילה על התחרות ועל מה שעשיתי. אני מרגישה טוב גם ב-100 וגם ב-200, ורק רוצה להמשיך בזה הלאה. הייתה לי פה חוויה לכל החיים".

מטילת הכידון מרגריטה דורוז'ון. ברני ארדוב
נראתה מאוכזבת מאוד בסיום. מרגריטה דורוז'ון/ברני ארדוב

מרגריטה דורוז'ון אמנם הספיקה לשבור את השיא הישראלי להטלת כידון שלוש פעמים השנה, אבל דווקא אחרי שניצחה בתחרות הדיימונד ליג באוסלו, בבית שלה היא סיימה שנייה לטיאנה חלאדוביץ' מבלארוס שהשיגה 62 מטר. לדורוז'ון הלך פחות טוב והיא נעצרה על 61.78, אך הוכתרה כאלופת ישראל.

בסיום התחרות, הגיעה העולה החדשה מאוקראינה יחד עם בן זוגה, המאמן אלכסיי בוגוסלבסקי, להתראיין ונראתה מאוכזבת מאוד. "הייתה תחרות ברמה גבוהה", אמרה דורוז'ון. "לא הופתעתי מהיכולת של טטיאנה כי אני מכירה אותה. אני לא בונה ציפיות גבוהות לקראת אליפות העולם. זה מקצוע לא צפוי והכול יכול לקרות בו. אני אעשה את המקסימום להגיע בשיא הכושר. האווירה כאן מרגישה לי כמו בבית".

גם אמרי פרסיאדו חגג הערב דאבל

אחרי 2 ימי תחרות מטורפים אני כל כך גאה להגיד שאני אלוף ישראל ב100 מטר וגם ב200 מטר מצטיין האליפות ועם 2 שיאים אישיים על ...

‎Posted by Imri Persiado on‎ חמישי 2 יולי 2015

יפעת זליקוביץ' חוגגת את התואר בקפיצה לרוחק

אלופת ישראל לבוגרות בקפיצה לרוחק !!! :))אחרי 3 שנים שבהן הייתי סגנית אלופת ישראל .#ומקום שלישי בריצת 100 מטר עם שיא א...

‎Posted by Efat Zelikovich on‎ חמישי 2 יולי 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully