וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טרבור אמבקווה חתם לשלוש שנים

2.7.2015 / 10:49

הסנטר האמריקאי בעל הדרכון הניגרי (26, 2.05 מ') שזכה באליפות גרמניה עם באמברג בעונה החולפת והעמיד ממוצעים של 10.3 נקודות ו-7.2 ריבאונדים למשחק בליגה הגרמנית יהיה הרכש השני של הצהובים הקיץ אחרי טיילור רוצ'סטי. צפו בביצועיו

האתר הרשמי של מכבי תל אביב

צפו בלקט מביצועיו של אמבקווה

מכבי תל אביב מתחזקת: הצהובים הודיעו היום (חמישי) על החתמתו של טרבור אמבקווה על חוזה לשלוש שנים. אמבאקווה (26, 2.05 מטר), פורוורד/סנטר אמריקאי עם דרכון ניגרי, שיחק בעונה האחרונה בבאמברג וזכה עימה באליפות גרמניה.

בעונה האחרונה הוא קלע 20 נקודות ולקח 13 ריבאונדים במשחק החמישי והמכריע מול באיירן מינכן בסדרת הגמר (2-3 לבאמברג), וסיים את העונה עם ממוצעים של 10.3 נק' - 68 אחוז מהשדה, 82 אחוז מהעונשין - 7.2 ריב' ו-1.5 חסימות למשחק בליגה הגרמנית, וכן 8.7 נק' ו-8.4 ריב' ביורוקאפ.

טרבור אמבקווה שחקן באמברג (ימין) מול ג'ון בריאנט שחקן באיירן מינכן. GettyImages
הרכש הטרי. טרבור אמבקווה/GettyImages

בעונת 2013/2014 עשה את המעבר לאירופה כשחתם בשורות וירטוס רומא. בליגה האיטלקית העמיד ממוצעים של דאבל-דאבל עם 10.6 נקודות ו-10.1 ריבאונדים והוביל אותה לחצי-גמר הפלייאוף וביורוקאפ תרם 6.2 נקודות ו-7.8 ריבאונדים למשחק.

אחרי ההחתמה של אמבקווה נראה כי הקו הקדמי של הצהובים יעבור שינוי מהותי: אלכס טיוס מחפש קבוצה בחו"ל וביקש מהצהובים מספר ימים נוספים לפני שיודיע האם הוא משתמש בסעיף היציאה, כאשר חימקי וקאזאן הרוסיות מעונינות בו, סופוקליס שחורציאניטיס שוחרר. מי שמתנדנד וישנם חילוקי דעות במועדון האם להשאירו הוא ג'ייק כהן, שהצהובים צפויים לשחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully