וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר ניצן יחתום בשבוע הבא במכבי פתח תקוה

2.7.2015 / 10:28

הלוזונים ישלמו לשרצקי 150 אלף שקל. לוזון ושחר שוחחו בנוגע לעסקת חוגי וחבשי. נאור פסר: "לא נצהיר על מטרות עכשיו". תומא קסאבייה וג'ו מונונגה ינחתו, הבלגי ייפגש עם ההנהלה

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון, עם נאור פסר. מגד גוזני
רוצה את השוער. רן בן שמעון/מגד גוזני

עסקת שאילת השוער איתמר ניצן למכבי פתח תקוה תקבל חותמת סופית כבר בשבוע הבא, והסיכום עם עירוני קרית שמונה על המתווה שלה עשוי להתרחש עוד השבוע. אתמול (רביעי) חלה התקדמות משמעותית במגעים בין השוער לבין איזי שרצקי. במכבי פתח תקוה היו רוצים להחתים את השוער על חוזה ארוך טווח, אבל כל עוד שרצקי מתעקש ניצן לא יוכל לעבור למכבי פתח תקוה בתנאים הללו. הקבוצה תשלם כ-150 אלף שקל תמורת השאילה, כשהשוער עצמו אמור להרוויח כ-30 אלף שקל לחודש.

עסקת שאילת דור חוגי, דודי טויטו ועאיד חבשי אמורה להסתיים בשבוע הבא. אבי לוזון ויעקב שחר שוחחו, ובמועדון טוענים כי קיבלו עדיפות לגבי השניים. חוגי התאמן אתמול וההערכה שיחתום בתחילת השבוע. כפי שפורסם בוואלה ספורט בשבוע שעבר, מכבי פתח תקוה כבר פנתה לחבשי ושם ממתינים שרוני לוי ישחרר אותו וייתן אור ירוק למהלך.

הבלם הצרפתי תומא קסאבייה והקשר הבלגי ג'ו מונונגה, שייפגש עם ההנהלה וידרוש שדרוג, אמורים לנחות בארץ. שון מלכה יקבל מהפועל תל אביב אישור לחתום, אבל רן בן שמעון צריך להחליט קודם לגביו. מבין שאר הנבחנים, מור דהן, ספואן זועבי, פיראס עוואד, יבגני ברקמן, רפי עמוס, בר טויטו, קווין ריינשטיין, עומר כץ, מור שקד, גיא כהן וערידה מג'ד, ההערכה היא כי שניים מהם, לכל היותר, יישארו בגדר מועמדים לחתימה גם בשבוע הבא.

שחקני מכבי פתח תקוה באימון. מגד גוזני
נבחנים רבים. שחקני מכבי פתח תקוה באימון הפתיחה/מגד גוזני

"ברור שיש ציפיות אחרי ההישג בעונה שעברה, כשהגענו לפלייאוף העליון. יש הרבה נבחנים, אבל זאת לא תהיה הקבוצה במחזור הראשון בליגה. בן שמעון, ייטב לוזון ועומר גולן יקבלו את ההחלטות הנכונות", אמר נאור פסר. "גם בעונה שעברה לא הצהרנו על מטרות, התחלנו את העונה, והתחלנו טוב, ולכל עונה יש את הציפיות שלה. אין ספק שנשתנה ונשחק העונה הרבה יותר טוב".

"שלד שחקני הבית והמדיניות של המעודון כלפיהם, זה משהו שאין בהרבה קבוצות בארץ", המשיך המגן. "הסגל הזה טוב, עם תוספת של מספר ישראלים וזרים, תהיה קבוצה טובה. "אנחנו לא הקבוצות הגדולות, יש אצלנו הרבה נבחנים ואין לנו תקציב ענק". על האוהדים הבודדים שהגיעו לאימון אמר: "תמיד יש לנו ציפיות, למדנו לא לצפות כי אנחנו מתאכזבים. אני מאמין שבמשך העונה הקהל יגיע. ידוע שהם לא מגיעים לפתיחת העונה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי פתח תקוה, נאור פסר. מגד גוזני
"ברור שיש ציפיות". נאור פסר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully