וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכנבוים: "תהיה להפועל עכו קבוצה טובה, אני לא נבהל מהתקציב הנמוך"

הפועל עכו ערכה מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה, המאמן הוסיף: "התחלנו באיחור גדול. נבחר שחקנים בפינצטה". לנקרי: "הפועל חיפה? ירדתי מהעניין ברגע שיואב כץ ביקש לרשום את קבוצתו כמובילה ואת עכו רק בסוגריים"

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכה: מתן חדד

הפועל עכו קיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לפתיחת עונת 2015/16, בה הציגה את המאמן החדש ירון הוכנבוים ואת חברי העמותה החדשים, בראשות היו"ר צביקה מונקה והמנכ"ל דוד חזן. המאמן שהצעיד את הפועל עפולה למקום הרביעי בליגה הלאומית ולחצי גמר גביע המדינה בעונה שעברה, מונה למחליפו של שלומי דורה וחזר למעשה לקדנציה שלישית בעכו. כעת הוא ינסה לבנות את הקבוצה תחת תקציב מינימום ולבצע רכש כדי לפצות על עזיבתם של השוער הוותיק דודו גורש והבלם אדי גוטליב.

ירון הוכנבוים אמר במסיבת העיתונאים: "תהיה להפועל עכו קבוצה טובה, אני לא נבהל מהתקציב הנמוך. תמיד כיף לחזור לכאן, הכול נסגר בתוך דקות ועכשיו יש הרבה עבודה. התחלנו באיחור גדול וננסה לצמצם פערים בשבועיים הקרובים כדי לצרף את מי שצריך. נבחר שחקנים בפינצטה".

ראש העירייה שמעון לנקרי אמר: "קבוצת הכדורגל חשובה לעיר שלנו מבחינה תדמיתית. זו העונה השביעית של עכו בליגת העל ובכל שנה מורידים אותה. אני מציע לכולם לחכות כי גם הפעם תהיה לנו קבוצה טובה". בנוגע לאפשרות האיחוד עם הפועל חיפה שעלתה במהלך הקיץ, אמר לנקרי: "ירדתי מהעניין ברגע שיואב כץ ביקש לרשום את הפועל חיפה כקבוצה המובילה ואת עכו רק בסוגריים. יש לנו את הגאווה שלנו, לא הייתי נותן לזה לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully