וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין פתחה עונה, אברהם פאס: "לא מאוכזב שאני לא במכבי חיפה"

5.7.2015 / 18:32

כ-100 אוהדים הגיעו לאימון הבכורה, חלקם קיללו את המאמן אלי כהן ואחרים עודדו אותו והשתיקו אותם. הבלם הספרדי חזר אחרי חצי עונה בירוק, עמאשה הוצג, ז'אורז'יניו וקרבאליו נבחנו

קובי אליהו

בני סכנין פתחה עונה, אברהם פאס: "לא מאוכזב שאני לא במכבי חיפה"

בני סכנין פתחה היום (ראשון) את אימוניה לקראת עונת 2015/16, עם המאמן אלי כהן שהמשיך במועדון, עם הרכש הנוצץ ויאם עמאשה וגם הנבחנים הברזילאים מרסלו קרבאליו וז'אורז'יניו. גם אברהם פאס, ששיחק בחצי העונה האחרונה במכבי חיפה, נחת בארץ והתייצב לאימון הפתיחה, לקראת קדנציה שנייה במועדון.

מהאימון, בו נכחו כ-100 אוהדים\ נעדרו מחמוד קנדיל וחאלד חלאיילה, שנסעו לבית הנשיא לטקס לכבוד שבירת צום הרמדאן. חאמד גנאים ואיציק כהן לא חידשו עדיין את החוזה בקבוצה ולא הגיעו לאימון. אלדר חסנוביץ' ינחת הערב ויצטרף לאימונים בהמשך.

איגור יובאנוביץ' שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ישוחרר? איגור יובאנוביץ' באימון הפתיחה/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה מאוכזבים מאוד שבשלב זה פיראס מוגרבי רחוק מלהמשיך, כשגם דיא סבע לא יגיע ויישאר בנתניה. בסכנין מעוניינים בעוד שחקנים יצירתיים בקישור ההתקפי, כאשר מוחמד כליבאת מבוקש מאוד וכך גם סיראז' נסאר. בסכנין עשויים לשחרר את איגור יובאנוביץ' אם ימצאו זר ראוי בעמדה התקפית. תאמר אטרש, שהחל את העונה שעברה במילואים של מינכן 1860 וקרע את שריר הירך האחורי, החל להיבחן גם הוא, לצד בילאל סבע, אחיו של אחמד סבע.

במהלך האימון כמה אוהדים קראו קריאות גנאי לעבר אלי כהן בטענה שהמאמן פגע בשחקני הבית. קריאות אלו הובילו לוויכוח קשה בין האוהדים המקללים לבין אוהדים אחרים שניסו להשתיק אותם.

עוד לפני האימון דיבר אברהם פאס על הקיץ שעבר: "הסיטואציה השתנתה בשבועיים האחרונים. מכבי חיפה אמרה לי שאשאר, אבל ההחלטה של המאמן ואני מכבד את ההחלטה הזו. יש לי חוזה בסכנין, הייתי מאושר פה וזו הקבוצה הראשונה שלי בישראל. אני מכיר את עמאשה וקאצ'ובה ואני חושב שנבנית פה קבוצה טובה. אני מכיר את הכדורגל, זה לא קשה בשבילי לחזור לסכנין. אני לא יודע למה רוני לוי לא בחר בי ובגלל זה אני לא מאוכזב".

לשאלה אם הוא חושב שהמקום שלו במכבי חיפה אמר פאס: "אם אחשוב שאני צריך לשחק בחיפה, יהיה לי קשה אבל כרגע אני בסכנין ואני שמח עם זה". גם אלי כהן דיבר והתייחס לפתיחת ההכנות: "יש התרגשות כמו בכל עונה. הרבה שחקנים משמעותיים עזבו אותנו ואנחנו בתהליך של בנייה. אני מקווה שגם השנה תהיה קבוצה טובה. מוקדם לדבר על מטרות. בשבועיים הקרובים נבחן ונצרף שחקנים. לפחות עד המחנה נעמיד סגל טוב. אברהם פאס הוא שחקן טוב ואני שמח ומקווה שיישאר איתנו".

ויאם עמאשה שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ויאם עמאשה במדים החדשים/אדריאן הרבשטיין
אלי כהן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מאמין שתהיה קבוצה טובה. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין
אברהם פאס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
אברהם פאס במדים החדשים-ישנים/אדריאן הרבשטיין
ז'אורז'יניו שחקן נבחן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
נבחן 1. ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין
מרסלו קרבאליו שחקן נבחן בני סכנין (במרכז) לצד איגור יובאנוביץ' (משמאל). אדריאן הרבשטיין
נבחן 2. מרסלו קרבאליו, במרכז, לצד איגור יובאנוביץ'/אדריאן הרבשטיין
שחקני בני סכנין באימון הפתיחה. אדריאן הרבשטיין
יוצאים לדרך חדשה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully