וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא באותה ליגה

28.9.2002 / 21:24

מכבי חיפה ניצחה את מכבי ת"א בחוץ 0:1 שמשקר, כי הפערים על המגרש היו גדולים בהרבה. ב"ש ניצחה 0:1 את הפועל פ"ת בחוץ, אוחנה ובני יהודה ניצחו 2:3 בטדי, נתניה חזרה מ-2:0 וסיימה בשוויון מול הפועל ת"א. מכבי פ"ת הפסידה 0:2 באשדוד. כפ"ס וראשל"צ נפרדו ב-2:2

מכבי חיפה גברה על מכבי ת"א 0:1 בבלומפילד במשחק המרכזי של המחזור השלישי בליגת העל. ג'ובאני רוסו הבקיע את השער מבישול של קייסי בדקה ה-45. מכבי חיפה היתה טובה יותר ברוב דקות המשחק והגיעה ליותר הזדמנויות.

שתי הקבוצות כבר חושבות על המשחקים הקרובים להן באירופה - מכבי חיפה מול לברקוזן בגביע האלופות ומכבי ת"א מול בואבישטה בגביע אופ"א. לפי הרמה שהציגו הקבוצות היום, נראה כי החיפאים מוכנים לאתגר יותר מיריביהם.

מכבי חיפה, למרות שלא החזיקה בכדור הרבה יותר מיריבתה לפי הנתונים היבשים, יצרה הרבה יותר הזדמנויות והיתה שווה יותר מניצחון 0:1 קטן. אלמלא שוער מכבי ת"א שטראובר, היינו רואים ניצחון גבוה יותר לאלופה.

מכבי נתניה - הפועל ת"א 2:2

הפועל ת"א כבר הוליכה 0:2 במשחק. עומרי אפק הבקיע בדקה ה-15 שער מצויין, בבעיטה אדירה מצד ימין של המגרש. פיני בלילי הכפיל את היתרון בדקה ה-53 ונראה היה כי האדומים בדרך לניצחון נוח.

אבל נתניה לא ויתרה. לקול עידוד הקהל הביתי, צימצמה נתניה מרגלי טאלאס שוט בדקה ה-80. על סף סיום המשחק, בדקה ה-90, הצליח ראובן עטר להשוות ולהעניק לקבוצתו נקודה בסיום דרמטי.

הפועל פ"ת - הפועל ב"ש 1:0

שתי המנצחות הגדולות של המחזור הקודם: פ"ת שהתאוששה מהפועל ת"א בדרבי עם 0:3 גדול, ב"ש הפתיעה את מכבי ת"א בביתה ושברה מנחוס של 13 שנים.

הפועל ב"ש ניצחה 0:1 משער של רמי אבו לאבן בפנדל בדקה ה-30.

בית"ר ירושלים - בני יהודה 3:2

למרות שעברו שנתיים, מפגש בין אלי אוחנה לבית"ר ירושלים עדיין מרגש לא מעט אוהדים ביציע המזרחי. עם זאת, מחצית ראשונה מדהימה של בני יהודה הותירה את היציעים בטדי המומים. אוחנה, יקיר האוהדים המקומיים בעבר (וגם בהווה), הוליך במחצית 0:3 משערים של מנור חסן (9), גוסטבו פואנטס (24) ואסי בלדוט (36).

איציק זוהר צימצם לזכות בית"ר בדקה ה-77 ונתן עוד תקווה לאוהדים המקומיים כשהבקיע את השני לבית"ר בדקה ה-88, אבל זה לא הספיק. הישג מצויין לבני יהודה.

מ.ס אשדוד - מכבי פ"ת 0:2

יניב עזרן הצליח להבקיע בדקה ה-78 ולהעלות את מ.ס. אשדוד ליתרון 0:1. משה אוחיון הכפיל את היתרון בדקה ה-87, וקבע ניצחון לקבוצה המקומית במפגש בין שתי המאוכזבות מהמחזור הקודם.

עירוני ראשל"צ - הפועל כפ"ס 2:2

שער של דני אלברט, שתי דקות לסיום המשחק, מנע מהפועל כפ"ס ניצחון בכורה העונה, והעניק לקבוצתו נקודה שניה בליגת העל. דווקא הקבוצה האורחת עלתה ראשונה ליתרון במשחק, לאחר שיניב אברג'יל כבש כבר אחרי חמש דקות. שער עצמי של תומר שם טוב בדקה ה-32 קבע את תוצאת המחצית הראשונה.

ראשון יכלה לעלות ליתרון בדקה ה-58, אבל שי הולצמן לא הצליח להכניע את שייזינגר בפנדל, והשוער של כפ"ס עצר את הכדור. כפר סבא חזרה להוביל, משער של האווירון אלון מזרחי בדקה ה-73, אבל דני אלברט, כאמור, הישווה 2 דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully