וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "נעשה הכי טוב שאנחנו יכולים כדי להעביר את ההכרעה לירושלים"

1.7.2015 / 7:47

מאמן בית"ר ירושלים במסע"ת לקראת אורדבאסי במוקדמות הליגה האירופית: "ההתעסקות במי משחק לא רלוונטית". מאטוביץ': "נגיע מוכנים וניתן הכול כדי להוציא תוצאה טובה". הציוד הגיע באיחור, ולאד מוראר במו"מ מתקדם

קובי אליהו

בית"ר ירושלים ערכה אתמול (שלישי) בשיקמנט את אימון הערב ללא הציוד (שהגיע רק הבוקר באיחור גדול), כאשר השחקנים נאלצו לעלות לכר הדשא בנעלי ספורט. גם הציוד הרפואי וכל מה שקשור בטיפולים ומסאז'ים הגיע באיחור גדול. עוד לפני שהגיע הציוד, אחד השחקנים אמר עם חיוך: "עם הטיסות שעברנו יש הרבה שצריכים טיפול, יהיה תור כשהציוד יגיע".

היום בשעה 18:00 שעון מקומי תערוך הקבוצה את האימון המסכם לקראת המפגש שלה במוקדמות הליגה האירופית נגד אורדבאסי (חמישי, 15:00). האימון ייערך באיצטדיון בו יתקיים המשחק. האיצטדיון מכיל כ-22 אלף מקומות אך הצפי הוא לכמה אלפי צופים בלבד. מזג האוויר צפוי להיות מעל 40 מעלות ויקשה על שתי הקבוצות.

במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר אמר סלובודאן דראפיץ': "אראבדאסי היא קבוצה טובה וחזקה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. כל קבוצה משחקת עם 11 שחקנים ולכן ההתעסקות במי משחק לא רלוונטית. נעשה הכול הכי טוב שאנחנו יכולים כדי להעביר את ההכרעה למגרש הביתי שלנו בירושלים". הקפטן דושאן מאטוביץ': "נגיע מוכנים וניתן הכול כדי להוציא תוצאה טובה".

סלובודן דראפיץ', מאמן בית"ר ירושלים, עם דושאן מאטוביץ'. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
דראפיץ' ומאטוביץ' במסיבת העיתונאים/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

היום זהו היום האחרון של בית"ר לרשום שחקן נוסף ואחרון שיוכל לפחות לשחק במשחק הגומלין נגד הקזחים בישראל. כרגע נראה כי האופציה היחידה היא של ניסו קפילוטו, אך המו"מ עימו תקוע כבר קרוב לשבוע. בצוות המקצועי מאוד רצו לצרף את קפילוטו כבר לצמד המשחקים נגד הקזחים ונרשמה אכזבה גדולה שקפילוטו או אופיר קריאף לא צורפו.

שחקנים בקבוצה ניסו גם אתמול לשדר אופטימיות ואמרו: "זה משחק אחד. הם לא קבוצה כזאת מפחידה. נותנים כבוד אבל באים לשחק חכם, חזק ולנסות להפתיע. המטרה שלנו תהיה להבקיע במשחק, זה יהיה יתרון גדול לקראת משחק הבית. אנחנו בהרכב חסר מאוד, מעבר לשחקנים שעזבו, שני השחקנים הכי משמעותיים שזה שלומי אזולאי ואלי דסה בחוץ ונצטרך להתמודד גם עם זה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן בית"ר ירושלים, אלי דסה. קובי אליהו
מחכים ומקווים. דסה/קובי אליהו

אפרופו אלי דסה, ייתכן כי כבר במשחק הגומלין בשבוע הבא הוא יהיה כשיר לשחק. שלומי אזולאי עדיין פצוע ויחזור לאימונים מלאים רק בעוד שבועיים ובהדרגה. הצוות המקצועי שוחח גם אתמול עם השחקנים באסיפה: "הקזחים ימשיכו לנסות להכריע את המשחק ממצבים נייחים, מכל מרחק. זה משחק שצריך יותר מהכל להיות בו מרוכזים ולא לעשות טעויות. ככל שיתקדם המשחק והם לא יבקיעו, הלחץ יעבור אליהם".

מי שעשוי להצטרף לקבוצה בימים הקרובים הוא הקשר הרומני בן ה-21 ולאד מוראר. הקשר ששיחק בעונה האחרונה באוניברסיטת קלוז', כבש שלושה שערים ובישל שניים, ונחשב לכישרון גדול ברומניה שדעך מעט אך חזר לתודעה בחלק השני של העונה האחרונה בקלוז'. בבית"ר מנהלים מו"מ עם קלוז' על רכישת כרטיס השחקן של מוראר בכ-160 אלף יורו כאשר התנאים עם השחקן כבר סוכמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully