וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרואי כהן פורש מכדורגל: "אנהל את הקריירה של שיר אלמליח"

30.6.2015 / 18:10

הקשר שפרץ בקרית שמונה, נמכר להפועל תל אביב ושיחק בנבחרת ישראל עוזב את הענף בגיל 26 בלבד, כפי שסיפר בראיון ל"גלובס": "היו פניות הקיץ, אבל אין לי חשק לשחק, זה לא מרגש אותי"

one

בוידאו: שערו האחרון של אלרואי כהן בישראל, מול מכבי יבנה בגביע המדינה

בגיל 26 בלבד, אחרי שכבר הגיע לנבחרת ישראל, הודיע היום (שלישי) אלרואי כהן על פרישה מכדורגל בראיון שהעניק ל"גלובס". הקשר שפרץ בעירוני קרית שמונה, נמכר להפועל תל אביב תמורת 800 אלף יורו ופתח בנבחרת של לואיס פרננדז במסגרת משחק מוקדמות יורו 2012 מול קרואטיה חווה ירידה בקריירה בשנים האחרונות, ובעונת 2013/2014 רשם שבע הופעות בלבד במכבי פתח תקוה לפני ששוחרר.

"אני פונה לעולם העסקים", סיפר כהן בראיון. "אני די זמין לנהל את הקריירה של שיר אלמליח. הצטרפתי לשי אביטל, הסוכן שלה בישראל. הגענו למסקנה שכאשר אני ב-100% בתוך זה, זה הרבה יותר אפקטיבי, הרבה יותר מסודר ורואים מזה הרבה יותר כסף. אני מקבל מזה הרבה יותר סיפוק מכל דבר אחר שעשיתי בחיים. התברר לי שאני לא באמת אוהב כדורגל. עשיתי את זה כבדרך אגב, כמשהו שבניתי מילדות. רציתי מאוד להיות כוכב, אבל כרגע אין לי את הרצון לחזור ולהצליח, ודברים אחרים מלהיבים אותי הרבה יותר".

"אפשר להגיד שפרשתי מכדורגל", הוסיף כהן. "ראיתי שחקנים שחזרו אחרי שנה-שנתיים, גם בגיל מתקדם. ואני יודע שאם אני מחליט משהו, אני אעשה אותו, אבל כרגע זו ההחלטה שלי. אני מאמין שכל אדם שאוהב משהו, שיעשה אותו עד הסוף. ואם הוא לא אוהב אותו - שלא יעשה אותו בכלל. כרגע אני לא רואה את הכדורגל כמטרה שלי, זה לא משהו שאני באמת רוצה לעשות. יש אנשים שמרגישים שאני בוגד בהם: אמרתי כבר לכמה שאני לא מתכוון לחזור, והם מתפלאים. הבעיה היא שאני לא שלם עם הישארות בכדורגל, לא שלם".

כהן סיפר שדווקא היה לו ביקוש בקיץ הנוכחי: "היו שלוש פניות, מליגת העל. היו גם פניות מסוכנים בחו"ל. יש לי קליפ טוב, ואני שחקן חופשי, וגם המשכורת לא תהיה בשמיים אחרי שלא שיחקתי הרבה זמן, אבל אין לי חשק, זה אפילו לא מרגש אותי. זה גם לא פייר כלפי קבוצות שאסכים, ישקיעו בי באימונים, אבל בתוך תוכי לא ארצה להיות שם ב-100%. אני אמיתי עם עצמי, בתקופה האחרונה התבגרתי מאוד, אני חושב בצורה אחרת. אני לא עושה דברים כי אני חייב, לא הולך עם הראש בקיר". כשנשאל האם הצעה מדהימה תחזיר אותו למגרשים, השיב: "אין סיכוי".

על אשתו שיר אלמליח, שהפכה מפורסמת ממנו, אמר: "זה ממש לא פוגע בי. אני אוהב להיות מאחוריה, והיא בקדמת הבמה. אני מרגיש סיפוק הרבה יותר גדול כשהיא מצליחה מאשר כשאני מצליח. אני דחפתי אותה להצליח, וכל הזמן האמנתי בה. אם לא הייתי שם, לא יודע אם היא הייתה מצליחה באותן רמות, כשאני דוחף אותה ועכשיו גם ממש מנהל אותה".

לראיון המלא

אלרואי כהן כדורגלן ישראלי. ניב אהרונסון
"התברר לי שאני לא באמת אוהב כדורגל. עשיתי את זה כבדרך אגב, כמשהו שבניתי מילדות. רציתי מאוד להיות כוכב, אבל כרגע אין לי את הרצון לחזור ולהצליח, ודברים אחרים מלהיבים אותי הרבה יותר". אלרואי כהן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully