וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא תממש את האופציה על בריאן רנדל

30.6.2015 / 15:47

הצהובים במהלך מפתיע: הפורוורד, אחד ממצטייני העונה החולפת, יעזוב בתום עונה אחת בלבד. טרבור אמבקווה במו"מ מתקדם. ייעשה מאמץ להשאיר את טיוס. דראגן בנדר עשוי לעבור בהשאלה לנימבורק

אימג'בנק GettyImages

בוידאו: הביצועים של טרבור אמבקווה בפלייאוף הגרמני

לאחר הכישלון בזירה המקומית וההדחה בחצי הגמר, מכבי תל אביב מתכננת שינויים נרחבים בסגל השחקנים. הצהובים החליטו לא לממש את האופציה על בראן רנדל לעונה נוספת. רנדל צורף בעונה שעברה לקבוצה, ובקבוצה רוצים לחסוך את עלותו, המוערכת בכ-600 אלף דולרים. רנדל נטל העונה חלק ב-25 משחקי יורוליג והעמיד ממוצעים של 12 נקודות, 5.6 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-1.5 חטיפות בקרוב ל-29 דקות משחק. בליגה הישראלית (כולל פלייאוף) הוא שותף ב-26 משחקים והעמיד ממוצעים של 11 נקודות, 6.3 ריבאונדים, 2.2 אסיסטים ו-1.3 חטיפות ב-23.5 דקות משחק.

שחקן מכבי תל אביב בריאן רנדל. GettyImages
בדרך החוצה. רנדל/GettyImages

במקביל בקבוצה ממשכים במגעים המתקדמים עם טרבור אמבקווה, שהצעה כספית הוגשה לו כבר בשבוע שעבר.

אמבקווה (2.03, 26) נחשב לסנטר חזק ואתלטי, שמצטיין בצד ההגנתי ומרבה לסיים בדאנקים בהתקפה. הוא עבר לאירופה לראשונה ב-2013, אחרי שחתם ברומא. אחרי עונה מוצלחת בבירת איטליה, הצטרף לבאמברג וסייע לה לזכות באליפות גרמניה. הוא העמיד ממוצעים של 8.7 נקודות (59% מהשדה, 74% מהקו), 8.4 ריבאונדים ו-1.1 חסימות ביורוקאפ, ובליגה הגרמנית סיים עם 10.3 נקודות (68% מהשדה, 81.6% מהקו), 7.2 ריבאונדים ו-1.4 חסימות למשחק.

במכבי תל אביב יש הסבורים כי דראגן בנדר לא צריך להצטרף למכבי בעונה הבאה, כשקבוצתו הצ'כית של ננו גינזבורג, נימבורק, מועמדת לקלוט את השחקן כמושאל.

בקבוצה מעוניינים בסגל ישראלים חזק, מגבירים מאמצים ומנסים לסגור עם אלכס טיוס לשנתיים נוספות. לטיוס יש אופציית יציאה מהקבוצה ומתעניינות בו מספר קבוצות בחו"ל, חימקי מוסקבה וקאזאן הרוסיות ביניהן, אולם במכבי הוחלט לנסות להשאירו בקבוצה.

המחלוקות בנושא עוזר המאמן נמשכות. גיא גודס מתעקש על מינויו של עוזר מאמן ישראלי, כשבין המועמדים הם דן שמיר ומתן חרוש מהפועל ירושלים.

דראגן בנדר, עירוני רמת גן. ברני ארדוב
יושאל לגרמניה? בנדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully