וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדר חסנוביץ' חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת בבני סכנין

30.6.2015 / 18:05

שחקנה הבוסני בן ה-25 של ז'לייזניצ'אר מצטרף לקבוצה הצפונית אחרי שאקס מכבי חיפה אדין צוצאליץ' המליץ עליו בחום. בקבוצה ממתינים לפתרון בין נס טוברוק למכבי נתניה בנוגע לדיא סבע

קובי אליהו

אלדר חסנוביץ', קשרה הבוסני של ז'לייזניצ'אר, חתם היום (שלישי) לעונה עם אופציה לעונה נוספת בבני סכנין באמצעות עו"ד שחר גרינברג. השחקן, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט קיבל הבוקר את ההצעה וכעת מקווים במועדון שבימים הקרובים הנושא ייסגר. חסנוביץ' בן ה-25, שמתנשא לגובה של 1.89 מטר, משחק במרכז המגרש ונחשב לשחקן פעלתן וטכני. בסכנין קיבלו עליו המלצות חמות בין היתר מבלם מכבי חיפה לשעבר, אדין צוצאליץ'.

הקשר ההתקפי דיא סבע סיכם עקרונית את תנאיו בסכנין וכעת מחכה לאישור מהבעלים של בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ'. האישור אמור להגיע לאחר שיתברר האם יש הסכם בין טוברוק לבין מכבי נתניה, ואם יהיה כזה נתניה תהיה צריכה להודיע אם היא מעוניינת בו. בסכנין מקווים שהעניין יעבור בצורה חלקה וסבע יחתום. התנאים כאמור סוכמו.

גם סיראז' נאסר עדיין על הכוונת והמגעים בין הצדדים נמשכים. אם תהיה הסכמה, סכנין תצטרך לפנות להפועל באר שבע כדי להסדיר את דמי ההשבחה על הקשר.

סכנין שתצא למחנה אימון בפולין, תשחק שם בין היתר נגד הפועל כפר סבא וא.א.ק אתונה היוונית.

אלי כהן מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
רכש בוסני. אלי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully