וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן ראשון לב"ש? שחקנים: "הצ'כים אינם קנה מידה ליכולת שלנו"

30.6.2015 / 9:13

פרידק מיסטק, מתחתית הליגה השניה, נבחרה כברירת מחדל. בכר הקפיא המגעים עם ממן. מקורב לפלט: "הוא לא יישאר בבלגיה, אבל לא יוותר על חובות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע תפתח היום באופן רשמי את רשימת משחקי האימון שלה לעונה הבאה. הקבוצה של ברק בכר תפגוש שלוש קבוצות תחתית במהלך המחנה, ובמועדון היה מי שטען כי היריבה הערב, פרידק מיסטק מהליגה השניה בצ'כיה "אינה קנה מידה כדי לקבל תמונת מצב לגבי הכושר והיכולת בו נמצאים השחקנים". בכלל, כל שלוש הקבוצות מולן תשחק הקבוצה במחנה הם קבוצות תחתית, כולל גורניק לצ'נה וקורונה קיילצה שסיימו את העונה בפולין בחלק התחתון של הטבלה. יש לציין כי המועדון כבר קבע שני משחקי אימונים מול קבוצות אחרות, אך אלה ביטלו את הגעתן והמנכ"ל אסי רחמים נאלץ למצוא יריבת אימון מיד לאחר הנחיתה. "צריך להבין שאחרי שקבוצות כמו ז'לגיריס ואסטרה ביטלו את המשחק מולנו, לא הייתה ברירה", הסבירו במועדון.

האווירה במחנה טובה, והשחקנים מדווחים על אימונים ברמה גבוהה. יחד עם זאת, חלק מהם התלוננו אתמול על גודל החדרים במלון וטענו כי הם קטנים מדי. בכר ערך אתמול אסיפה קצרה בה הסביר את משנתו, ובהמשך השבוע ימשיך לערוך אסיפות טקטיות שיכינו את הקבוצה גם למשחקים הבאים. בכלל רמת היריבה הערב, לא בטוח שתתקבל עוד היום החלטה לגבי הקשר היהודי-צרפתי מאייאקס אילן בוקרה. השחקן מפגין יכולת טובה, אך בכר עדיין לא ממהר לקבל החלטה לגביו. בוקרה אינו תופס מקום של זר ואין לו קשר לקשר הנוסף שבכר רוצה להחתים. סיראז' נאסר עשוי להצטרף אם ישיב בחיוב על ההצעה שהוגשה לו לפני מספר שבועות.

שחקן הפועל באר שבע, אליניב ברדה. הפייסבוק של הפועל באר שבע, אתר רשמי
החדרים קטנים, היריבה חלשה/אתר רשמי, הפייסבוק של הפועל באר שבע

אחרי שהתקרב לקבוצה וכבר סיכם את רוב תנאיו, בכר שוקל שוב את נושא חנן ממן. כפי שפרסמנו אתמול, החתמת הקשר הייתה תוספת נתח משמעותי מהתקציב של השחקן האחרון אותו המאמן אמור להחתים בקישור. המאמן לא רוצה להתפשר על קשר אחורי, ולכן מעדיף בשלב זה להקפיא את ההחלטה על ממן, עד שיתברר האם יוכל להחתים קשר אחורי איכותי. אם לא יגיע קשר אחורי וממן יהיה פנוי, באר שבע עשויה לפנות אליו שוב, אלא שהקשר לא מתכוון להמתין.

גליינור פלט ממשיך בשיחות עם זולטה וארחם בתקווה לקבל את השחרור. פלט יוכל להצטרף בכל שלב של המחנה משום שהפרטים עימו כבר סוכמו. הוא ירוויח כ-270 אלף יורו לעונה, בחוזה לשנתיים. הפערים עם וארחם אינן נובעים מההפרש בין החוזה שלו בקבוצה הבלגית לבין מה שבאר שבע מציעה, אלא בחובות עבר של המועדון כלפי השחקן, כספים שעליהם הוא לא מוכן להתפשר. "לא הגיוני שפלט יוותר על 80 אלף דולר בעונה וגם על חובות של הקבוצה. הוא לא יישאר בבלגיה בכל מקרה. וארחם יכולה להפסיד הרבה כסף אם תשאיר אותו", אמרו בסביבתו של השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully