וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שהר או תמוז במקום ליביו אנטל, צפו במדים החדשים

הקשר הרומני לא יגיע ככל הנראה, לאחר שקבוצתו הטורקית העלתה את דרישתה. הכסף שיתפנה מעסקה זו עשוי לשמש להחתמת אחד הליגיונרים הבכירים. אין עדיין סיכום עם אשדוד לגבי עופר ורטה

אתר רשמי
בן שהר שחקן ווילם II. GettyImages
יחזור לקדנציה נוספת? בן שהר/GettyImages

ליביו אנטל לא יגיע ככל הנראה להפועל תל אביב. למרות שנראה היה כי האדומים יצליחו לשחרר את הקשר הרומני מגנצ'לרבירלי, הטורקים העלו את דרישתם בתמורה לכרטיסו ובשלב זה תנסה הפועל תל אביב להגיע לסיכום עם שחקנים אחרים. הכסף שיתפנה מעסקת אנטל עשוי לשמש להחתמת טוטו תמוז או בן שהר, כאשר שניהם דורשים שכר של מעל 300 אלף יורו לעונה כדי לחזור לקדנציה נוספת באדום.

בהפועל תל אביב יודעים כי החתמת אחד הליגיונרים הבכירים תגדיל את התקציב בצורה משמעותית, ולכן לא ממהרים בשלב זה לקבל את ההחלטה אם להיכנס למשא ומתן אינטנסיבי עם שהר ותמוז, או לחפש זרים צעירים בעלות נמוכה יותר.

ליביו אנטל שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
לא יגיע. ליביו אנטל/יוסי ציפקיס

כמו כן, במועדון עדיין לא הצליחו להגיע לסיכום עם מ.ס אשדוד בנוגע להעברת עופר ורטה. בקבוצה טוענים כי ביומיים הקרובים ייחתך הדבר לכאן או לכאן, וכרגע הדרישות של ג'קי בן זקן (400 אלף יורו) גבוהות מדי. אם לא יפחית את סכום הרכישה, ורטה ככל הנראה לא יגיע. עם המגן עצמו כבר קיים סיכום בעל פה בנוגע לתנאי החוזה. לצד אלה, בהפועל עדיין ממתינים לתשובה מגיא אסולין שטרם החליט אם הוא מעוניין לחזור לארץ או להמשיך באירופה.

ביום רביעי (17:00) תקיים הקבוצה את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לפתיחת עונת 2015/16, בהשתתפות המאמן החדש ססאר מנדיונדו, הנהלת הקבוצה והשחקנים. האירוע יתקיים במלון הרודס בתל אביב. יום לאחר מכן, בשעה 18:00, ייערך אימון הפתיחה במתחם חודורוב.

חברת פומה תעניק חסות לאדומים. כך ייראו המדים שלהם בעונה הבאה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully