וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אחמד עאבד האריך את חוזהו בשנתיים נוספות

29.6.2015 / 18:07

שחקן הכנף הצעיר שהיה מבוקש במספר קבוצות אחרות נשאר בסגנית האלופה: "שמח להמשיך במועדון שנתן לי כל כך הרבה". קרית שמונה תפגוש במחנה האימונים בהולנד את לוקרן וקרדיף

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

אחמד עאבד האריך את חוזהו בעירוני קרית שמונה בשנתיים נוספות. כזכור, עאבד קיבל הצעה להאריך את חוזהו מעבר לעונה הקרובה בסיומה יכול היה להפוך שחקן חופשי, והיום, במהלך מחנה האימון בקיסריה, חתם רשמית. "אני שמח להאריך את החוזה ולהמשיך במועדון שנתן לי כל כך הרבה", אמר עאבד לאתר הרשמי. "אני מקווה שנמשיך להגיע לעוד המון הישגים ביחד".

קרית שמונה תפגוש את מוחמד גדיר וקבוצתו הבלגית לוקרן במחנה האימון במירלו, הולנד. בקרית שמונה סגרו את הפרטים האחרונים לקראת המחנה שהפך כבר למסורת ארוכה. בנוסף ללוקרן, עירוני קרית שמונה סגרה משחק אימון גם עם קרדיף הוולשית, המשחקת בצ'מפיונשיפ. בנוסף, בקבוצה צפויים להיפגש עם בני יהודה שגם כן תשהה בהולנד. הפועל אשקלון, שתשהה גם היא במדינה, גם כן שלחה בקשה לערוך משחק אימון מול סגנית האלופה, אך עדיין לא הוחלט סופית האם לקיימו.

בינתיים, הקבוצה נמצאת במחנה אימון בקיסריה כאשר חן דילמוני הפצוע צפוי להצטרף לחבריו ולהיכנס בהדרגה לאימונים. מי שלא התאמן הוא איתמר ניצן שהתבקש על ידי המועדון שלא להגיע למחנה האימונים והובהר לו שיתאמן עם הקבוצה כאשר היא תחזור לקרית שמונה. השחקן עצמו דורש לחזור לאימונים ומחר צפויה פגישה בינו לבין ראשי המועדון הצפוני כדי לנסות ולהגיע להסכמות. ניצן מבוקש על ידי מכבי פתח תקוה והוזכר כמועמד להפועל חיפה כחלק אפשרי מעסקת חליפין כאשר מחר ינסה השוער להגיע להסכמות עם קרית שמונה ולהבין סופית מה יהיה עתידו בעונה הקרובה.

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
לא הולך לשום מקום. עאבד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully