וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "דורש מחויבות בהגנה והצטרפות להתקפה". חנן ממן מתקרב

29.6.2015 / 14:10

מאמן הפועל באר שבע ערך אסיפה ראשונה בפולין. קשר בית"ר ירושלים סיכם את רוב תנאיו וממתין לאישור. מחר: משחק מול פרידק מיסטק הצ'כית. פלט שסיכם ממתין לשחרור

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. הפייסבוק של הפועל באר שבע, אתר רשמי
מדריך את השחקנים. ברק בכר/אתר רשמי, הפייסבוק של הפועל באר שבע

הפועל באר שבע נחתה אתמול (ראשון) בפולין והיום תחל בהכנות שלה לקראת המשחקים הצפויים לה במחנה האימונים. הקבוצה מתכנסת במלון בקרבת העיירה ווארקה, המכיל בקרבת מקום מגרש אימונים מפואר עם מקומות ישיבה, בו ערכו נבחרות גדולות את ההכנות לקראת יורו 2012. חלק מהשחקנים התלוננו על גודל החדרים במלון, אך סיפרו כי התנאים מסביב טובים.

הקבוצה של ברק בכר תערוך אימון כפול - אימון בוקר ואימון נוסף אחר הצהריים. מתוך ארבעת שחקני הרכש – דודו גורש, שיר צדק, אנתוני וואקמה ומתן אוחיון, שלושה צפויים לפתוח בהרכב במשחק הראשון. המנכ"ל אסי רחמים סגר את יריבת האימון הראשונה, אותה באר שבע אמורה לפגוש כבר מחר: מדובר בפרידק מיסטק מתחתית הליגה השנייה בצ'כיה. בינתיים, כזכור, שני משחקי אימון כבר נקבעו. משחקי ההכנה של הקבוצה (שידור ישיר בספורט 2) יחלו ביום שבת, כשהקבוצה תפגוש את גורניק לצ'נה הפולנית (18:00). ביום שלישי הבא (19:00) היא תתמודד מול קורונה קיילצה.

שוער הפועל באר שבע, דודו גורש. הפייסבוק של הפועל באר שבע, אתר רשמי
אימון ראשון בפולין. דודו גורש/אתר רשמי, הפייסבוק של הפועל באר שבע

השחקן היחיד שנמצא במחנה ועדיין לא חתום לעונה הבאה הוא הקשר היהודי-צרפתי, אילן בוקרה, שמגיע מקבוצת המילואים של אייאקס. גליינור פלט סיכם עקרונית את תנאיו ואמור לחתום בכפוף לקבלת שחרור מקבוצתו זולטה וארחם. "ברגע שנקבל הודעה שפלט הגיע להסכמות עם וארחם, הוא יגיע לכאן ויחתום", אמרו במועדון. סיראז' נאסר יצטרף בשלב מאוחר יותר אם יחליט לקבל את ההצעה של באר שבע לפני שניסה לסגור באוסטריה. בין הצדדים כבר מתקיימים מגעים בעניין. ברק בכר ערך אסיפה ראשונה במחנה, ואמר לשחקנים: "אני רוצה לראות בסוף התהליך קבוצה עם מחויבות להגנה, הצטרפות להתקפה, קבוצה מאוחדת ושמחה".

במועדון ממשיכים לנהל מגעים עם הקשר חנן ממן, שמתקרב לקבוצה. השחקן סיכם את רוב תנאיו וההערכה היא שיצטרף למחנה האימון בהמשך השבוע. החתמה של ממן עשויה לשנות את התוכניות לגבי תקציב הרכש לשחקן האחרון שהוא מתכוון לצרף בחוליית הקישור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל באר שבע, אליניב ברדה. הפייסבוק של הפועל באר שבע, אתר רשמי
שני משחקי אימון כבר נקבעו. אליניב ברדה בפעולה/אתר רשמי, הפייסבוק של הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully