וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו מונונגה דורש שדרוג, מכבי פתח תקוה: "ניפגש איתו, אבל יש חוזה"

29.6.2015 / 11:54

אחרי שחרור יירסק, הבלגי שהציב אולטימטום ינחת וייפגש עם ההנהלה. במועדון ביקשו מאלבורג אישור להתרשם מספלביס. גיא כהן ייבחן. ניצן יצטרף לאימונים בעוד שבועיים?

שחקן מכבי פתח תקוה, יואכים מונונגה, מול שחקן בני סכנין, עלי עוסמאן. מגד גוזני
יישאר? ג'ו מונונגה/מגד גוזני

אחרי שהודיעה לסוכנו של הקשר תומאש יירסק כי החליטה לסיים את ההתקשרות עימו, מכבי פתח תקוה תחליט בימים הקרובים האם להיפרד גם מג'ו מונונגה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, במועדון החליטו להיפרד מהקשר הצ'כי של בוטב פלובדיב כחודש אחרי שהחתימו אותו על חוזה לעונה אחת. בנוסף, התברר כי במועדון שוקלים גם את עתידו של הבלגי לאחר שזה דורש מהמועדון לשדרג מיידית את שכרו כתנאי להמשך ההתקשרות בין הצדדים.

השחקן, יש לציין, מחזיק בחוזה, ולכן פתח תקוה אינה מחויבת לשדרג את החוזה שלו. "מונונגה יגיע לאימון ביום רביעי ונשמע מה הוא רוצה", אמרו במועדון. "צריך לזכור שיש לו חוזה". יש לציין כי הנטיה במועדון היא להשאיר את הקשר, אלא אם כן יתעקש ויציב דרישות שאינן ריאליות.

אחרי שחרורו של יירסק, בסגל של רן בן שמעון שלושה זרים: הבלם קסאבייה תומא, מונונגה והקשר מינדאוגאס פאנקה. אז מי יהיו השחקנים האחרים שישלימו את הסגל, אם מונונגה יישאר או יעזוב? כפי שכבר פרסמנו, עד שיוחלט האם מונונגה ימשיך או יעזוב, פתח תקוה תנחית בימים הקרובים להתרשמות שלושה שחקנים: חלוץ נבחרת ליטא, לוקאש ספלביס (21) עשוי להגיע לאחר שהמועדון שלח בקשה רשמית לאלבורג הדנית להנחית אותו בישראל. שני שחקנים נוספים שאמורים לנחות בסוף השבוע הם הקשר ג'ברסון דוס סנטוס המכונה "טקו" (26), שחקנה של ולו קלוב מהליגה המחוזית בברזיל, והקשר אליסון דוס סנטוס (24).

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
כרגע: שלושה זרים בקבוצה בלבד. רן בן שמעון/מגד גוזני

כזכור, לפני מספר ימים גיששה פתח תקוה אצל עיאד חבשי, שמתאמן במכבי חיפה. אם יגיע, הוא ישתף פעולה עם חברו לנבחרת הנוער, עומר דנינו. הבלם מור דהן והקשר רפי עמוס ייבחנו. שחקן נוסף שזומן למבחנים הוא קשר הפועל ירושלים, גיא כהן. שלומי חנוכה מתרחק מהקבוצה בשל פערים כספיים.

ומה קורה לגבי איתמר ניצן? עירוני קרית שמונה דורשת 150 אלף שקל כדמי השאלה, בעוד שפתח תקוה מוכנה לשלם 100 אלף. הצדדים קרובים מאוד לסיכום על תנאי ההשאלה, אלא שאיתמר ניצן מסרב לחתום כרגע לשלוש עונות אצל איזי שירצקי וגם לא יצא למחנה המקוצר בקיסריה. כך או כך, ייתכן שניצן יצטרף לאימוני הקבוצה בעוד שבועיים, לאחר שקרית שמונה תמריא למחנה האימונים שלה בלעדיו. אם לא יחתום, צחי גיגי יהיה השוער הראשון. במועדון מעריכים שהעסקה כן תצא לפועל והשניים יתחרו בעונה הבאה על אפודת השוער הראשון. אם ניצן יגיע, הוא צפוי לקבל הצעה לחתום על חוזה ארוך טווח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שוער מכבי פתח תקוה, איתמר ניצן. קובי אליהו
היכן ישחק בעונה הבאה? איתמר ניצן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully