וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבאי או ראיוס עשויים להמריא עם מכבי חיפה למחנה האימונים

29.6.2015 / 10:57

אם השניים לא ימצאו קבוצה תוך שבועיים, במועדון יאפשרו להם להמריא לאוסטריה. חשש מהיעדרות ארוכה של אבוחצירה. המנכ"ל צ'יזיק מבטיח: "נציג קבוצה חזקה, נתחזק במספר שחקנים, כולל זרים". על העלייה במחירי המנויים: "נאלצנו לעשות התאמות"

אימג'בנק GettyImages

האם אלעד גבאי ורובן ראיוס יצטרפו למחנה האימונים של מכבי חיפה באוסטריה? על פי גורמים במועדון, ייתכן מאוד שכן. "אם גבאי וראיוס לא יסגרו באף קבוצה תוך שבועיים, ייתכן שהם ימריאו למחנה", אישר גורם במועדון הבוקר. השניים, כזכור, לא זומנו לפתיחת האימונים של מכבי חיפה. בניגוד לגבאי, שאם לא ימצא קבוצה יישאר בסגל ועשוי לפתוח את העונה ביציע, במועדון לא רוצים את ראיוס ולא מתכוונים להשאירו בסגל גם במחיר של הקפאת כרטיסו של השחקן. ההערכה היא שראיוס יסגור בקבוצה אחרת (מחזיק בהצעות מיוון) בימים הקרובים, ובכך תיפתר הסאגה שלו. חיפה עשויה לפצות את הספרדי שמחזיק בחוזה, משום שההערכה היא שאף קבוצה לא תוכל לעמוד בחוזה שלו – 350 אלף יורו בעונה. מחנה האימונים של חיפה ייפתח ב-15 ביולי, ויימשך עשרה ימים.

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
לא יהיה חלק מהסגל. רובן ראיוס/יוסי ציפקיס

לגבי שמעון אבוחצירה, השחקן השלישי שקיבל אישור למצוא קבוצה, השחקן הצטווה לנוח בחודש הקרוב מכל פעילות בעקבות וירוס ובמועדון חוששים מאוד לגבי עתידו של השחקן. בינואר 2014 אבוחצירה גמר את העונה כשגם אז במועדון הורו לו לנוח חודש בלבד מכל פעילות. אבוחצירה עבר בדיקה אצל קרדיולוג שקבעה כי הדלקת בשריר הלב מסכנת אותו ועליו לנוח. בתחילת העונה הנוכחית הוא חזר למגרשים, כבש שלושה שערים בחצי עונה ואז הושאל לחצי עונה לקריית שמונה, במדיה כבש צמד בהופעת הבכורה שלו, ומאז לא מצא את הרשת פרט לשער דרמטי בגביע המדינה. אבוחצירה מרוויח 250 אלף דולר נטו בעונה, ולא ממהר לעזוב. החלוץ בן שהר סיפר אתמול למקורביו כי הוא בוחן הצעה מחו"ל, ועד סוף השבוע יחליט אם לחזור לישראל. כרגע, אין כל התקדמות בנוגע להחלטה של השחקן, שמחזיק בהצעה גם מהפועל תל אביב.

במועדון מנסים למצוא נוסחה שתנחית בארץ את הבלם מארק ואליינטה, אך בינתיים המשא ומתן תקוע בשל עלות העסקה (675 אלף יורו, כולל הכרטיס). השחקן מחזיק בהצעות נוספות, ולא ברור עוד כמה זמן הוא ימתין למכבי חיפה. רוני לוי משהה את ההחלטה לגבי אברהם פאס, שצפוי לעזוב. המאמן לא מתלהב להשאיר את הבלם בקבוצה, אלא אם כן לא ימצא בלם טוב יותר.

בנוגע לאופיר קריאף, במועדון ממתינים לתשובה מאלי טביב בעניין ההצעה שלהם. חיפה מוכנה לשלם מיליון שקל עבור השחקן, בקיזוז השאלת אלון תורג'מן כולל השתתפות בחלק משכרו. טביב דורש 1.8 מיליון שקל, או את כרטיסו של אלון תורג'מן לצמיתות. הצדדים אמורים לשוחח פעם נוספת השבוע בתקווה להגיע לסיכום עסקת הטרייד.

שחקני הקבוצה הגיעו לאצטדיון ועברו בדיקות כושר גופני לקראת היציאה למחנה האימונים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
במכבי חיפה חוששים. אבוחצירא/ברני ארדוב

המנכ"ל איתמר צ'יזיק התייחס באתר הרשמי למדיניות הרכש כשאמר: "אני יכול להבטיח שמועדון כדורגל מכבי חיפה יציג קבוצה חזקה שתתמודד על כל התארים. צריך סבלנות אבל בסופו של דבר תהיה קבוצה חזקה מאוד. המאמן, הצוות המקצועי וההנהלה משקיעים זמן רב על מנת לספק סגל לעונה הבאה שיהיה הטוב ביותר. המועדון יתחזק במספר שחקנים כולל זרים לקראת תחילת העונה. גם רוני וגם נשיא המועדון משקיעים יומם ולילה כדי למצוא ולהביא את השחקנים הטובים ביותר למועדון. יש לנו מספיק זמן ואני אומר באחריות - את הטוב שניתן להביא לישראל, נביא".

בנושא המנויים אמר: "מחירי המנויים לעונה הבאה הם תוצאה של התאמות. לצערי הרב, העלויות גם בהשוואה לשנה שעברה וגם כתוצאה מדרישות מטעם הנהלת האצטדיון להעלאת מחירים בהרבה מאוד פרמטרים חייבו אותנו לעשות את ההתאמות. עשינו את ההתאמות המינימליות, הן לא מכסות חלק קטן מההוצאות העודפות של הפעלת האצטדיון לפי משחק. אני מקווה שהמחירים האלה כבר יהיו המחירים שיובילו אותנו בשנים הקרובות ולא נצטרך לבצע התאמות נוספות. גם כך מחירי המנויים של מכבי חיפה הם מהזולים ביותר בקרב המועדונים הגדולים בארץ. השקענו הרבה מאוד מחשבה לצרכים, להוצאות וליכולת של הקהל".

צפו בראיון של צ'יזיק לאתר הרשמי של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully