וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: הקשר הברזילאי אלואיזיו מועמד להצטרף

29.6.2015 / 6:47

הקשר, ששיחק בעונה החולפת בליגה השנייה בברזיל, יתחרה עם לואיס מונייס הצ'יליאני על מקום בסגל של סכנין לעונה הבאה. דיא סבע וסיראז' נאסר עדיין על הכוונת. מרסלו קראבליו נחת בישראל. הקבוצה תמנה עוזר מאמן לאלי כהן

אלי כהן מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
עוד קשר על הכוונת. אלי כהן/ברני ארדוב

אלואיזיו, קשר התקפי ברזילאי, מועמד לבני סכנין. הקשר, ששיחק בעונה החולפת בליגה השנייה בברזיל במדי מקאה, נמצא על הכוונת של אנשי המועדון שיחלו איתו במשא ומתן. בסכנין רוצים לחזק את הקבוצה בעמדת הקשר ההתקפי. חוסה לואיס מונייס הצ'יליאני הוזכר כמועמד וכעת גם הברזילאי מועמד לאותה עמדה. בקבוצה ינסו להחתים אחד מהשניים. כמו כן, אלדר חסנוביץ' מבוקש בקבוצה, שרוצה להיכנס למשא ומתן מהיר עמו. מרסלו קראבליו נחת אתמול בישראל והתקבל על ידי אנשי סכנין. בשבוע הבא הוא יחל במבחנים בקבוצה.

בסכנין ממשיכים בניסיונות להחתים את סיראז' נאסר ואת דיא סבע. גם הישאם כיוואן מהפועל חיפה מועמד, אך הבעיה בעניינו היא דמי השבחה שתצטרך הפועל חיפה לקבל. בעיה דומה עלולה להתעורר גם בעסקת נאסר. ברניסלאב יובאנוביץ' צפוי להתחיל את האימונים עם הקבוצה והחלטה סופית לגבי המשך דרכו תתקבל בהמשך. יובאנוביץ' יכול לשמש כבלם וכמגן שמאלי.

אחרי שנתיים וחצי שבהן הקבוצה הייתה ללא עוזר מאמן, בהנהלת המועדון החליטו להיענות לבקשת המאמן ובתקופה הקרובה ימונה עוזר לאלי כהן.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully