וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה במגעים עם חלוץ נבחרת ליטא. מונונגה עשוי לעזוב

28.6.2015 / 16:12

אחרי שהחתימה את הבלם הצרפתי קסאבייה תומא, במועדון ינחיתו את חלוץ אולבורג, לוקאס ספלביס, להתרשמות. מונונגה מעוניין לקבל שחרור, אך יגיע לאימונים בטרם תתקבל החלטה בעניינו

לוקאס ספלביש חלוץ אלבורג. By:EuroFootball, GettyImages
שמונה הופעות ושער אחד במדים הלאומיים. לוקאס ספלביס/GettyImages, By:EuroFootball

אחרי צירוף הבלם הצרפתי קסאבייה תומא, במכבי פתח תקוה מנסה להתחזק גם בחלוץ זר, ומנהלים מאז סוף השבוע מגעים עם חלוץ נבחרת ליטא, לוקאס ספלביס בן ה-21. ספלביס, שחקנה של אולבורג שסיימה חמישית בליגה הדנית בעונה החולפת, השתייך בעבר למחלקת הנוער של פרייבורג הגרמנית ועשוי לנחות בקרוב להתרשמות.

ספלביס מיעט לשחק העונה, אך בעונה הקודמת כבש שמונה שערי ליגה ב-17 הופעות. הוא רשם שמונה הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של ליטא וכבש שער אחד, במשחק ידידות בשנה שעברה מול פולין. בתחילת החודש נכלל בסגל למשחק במוקדמות יורו 2016 מול שוויץ.

המאמן רן בן שמעון רוצה לסגור את משבצת החלוץ, ובכך להשלים את מצבת השחקנים הזרים. לצורך צירוף קשר נוסף תיאלץ נפרדה מכבי פתח תקוה מתומאש יירסאק, שכבר חתם באירטיש הקזחית ואף שיחק במדיה.

לאור ההצטרפות המסתמנת של תומא, ירדה מהפרק אפשרות צירופו של הבלם הסרבי של באטה בוריסוב, נמניה טוביץ', שהיה יקר מדי עבור פתח תקוה. הקשר הברזילאי טקו שינחת למבחנים הוא אחת האופציות.

במקביל, נוצר קושי בנוגע לקשר ג'ו מונונגה, שיגיע לפתיחת העונה אך הביע רצון לעזוב, ובמועדון עשויים לקבל את בקשתו.

פתח תקוה תפתח את האימונים ביום רביעי הקרוב, והיא צפויה לצרף מספר שחקנים להתרשמות. מור דהן יגיע לאימון ועשוי לשמש בלם מחליף בעונה הבאה. שחקן נוסף שיגיע להתרשמות הוא קשר מכבי קרית גת בעונה החולפת, רפי עמוס. במועדון מנסים לסגור את עסקת שלומי חנוכה מהפועל עפולה. גידי קאניוק ודור אלו כבר הבטיחו את מקומם בקבוצה בעונה הבאה, כשחתמו על חוזה לשלוש שנים. אלו ונאור פסר זכו להתעניינות מבית"ר ירושלים, אבל בקבוצה הציבו תג מחיר גבוה.

צפו בשער מרהיב שכבש ספלביס במדי ליטא הצעירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully