וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מגבירה את המאמצים לצירופו של ג'ורדן פארמר

28.6.2015 / 22:27

הצהובים בונים על חזרת הרכז ששיחק אצלהם ב-2011 למקרה שגל מקל יסרב להגיע. העלויות של פארמר גבוהות ונעות סביב 2-2.5 מיליון דולר לעונה. דיווח: הצהובים מעוניינים במירוסלאב ראדוליצה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי שהחתימה את טיילור רוצ'סטי מלך הסלים של היורוליג, מכבי תל אביב מחפשת חיזוק גם לקו הקדמי ובסרביה מדווחים היום שהצהובים מעוניינים במירוסלאב ראדוליצה, הסנטר המצוין שהשתייך בעונה החולפת לסגל של מינסוטה מה-NBA וכיכב באליפות העולם האחרונה, בה נבחרתו זכתה במדליית הכסף.

על פי הדיווח ראדוליצה, בו מעוניינת גם פנאתינייקוס, יטוס ב-1 ביולי לארה"ב כדי לנסות לחתום על חוזה באחת מקבוצות ה-NBA, אך אם לא יצליח הוא עשוי לחתום באחת מהקבוצות הבכירות ביורוליג.

שחקן נבחרת סרביה בכדורסל, מירוסלב ראדוליצה. AP
יגיע ליד אליהו? ראדוליצה/AP

במכבי תל אביב מקווים שגל מקל יצטרף לקבוצה. הרכז הישראלי, שבעונה החולפת שיחק במדי ניז'ני נובגורוד הרוסית, קרוב לסיכום אצל הצהובים לשלוש שנים לאחר שהפערים בין הצדדים הצטמצמו במהלך השבוע החולף. אלא שבינתיים, בקבוצה החליטו שלא לקפוא על השמרים והחלו ללחוץ במקביל על שחקן אחר ששיחק בשורותיהם בעבר: ג'ורדן פארמר.

לוואלה ספורט נודע כי הקבוצה של גיא גודס, שסיימה עונה כושלת ביותר והודחה כבר בחצי גמר הפלייאוף אחרי סנסציה מדהימה ושלושה הפסדים רצופים להפועל אילת, מוכנה לעמוד בעלויות הגבוהות של פארמר, שינועו בין 2 ל-2.5 מיליון דולר לשנה, זאת לאחר שהצהובים הגיעו למסקנה כי הם חייבים לחזק משמעותית את הסגל הישראלי. במכבי תל אביב משקיעים מאמצים רבים בניסיון לצרף את פארמר, מאמצים שרק יתחזקו אם מקל יסרב להצעה שתוגש לו ושצפויה לעמוד על כ-700 אלף דולר לעונה.

פארמר היהודי, בן ה-28 (1.88 מטר), החל את הקריירה המקצוענים במדי לוס אנג'לס לייקרס וגם זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות NBA, ב-2009 וב-2010. בהמשך, עבר לניו ג'רזי נטס ומשם הגיע למכבי תל אביב לחצי עונה, כאשר ה-NBA הייתה תחת שביתת השחקנים ב-2011. לאחר ששב לנטס, עבר פארמר לעונה בטורקיה, במדי אנדולו אפס ושב לסיבוב נוסף ב-NBA, עונה אחת עם הלייקרס (2013/14) ואחת עם הקליפרס (2014/15). בעונה החולפת שיחק בדארושפקה הטורקית.

עדכון ראשון: 15:10

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
שוב בצהוב? פארמר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully