וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שבתאי מועמד להפועל עכו, שכבר גיששה אצל נציגיו

28.6.2015 / 13:39

הקשר, שחוזהו בהפועל חיפה פג, עשוי לחזור לשורות האקסית. יואב כץ ינסה לקדם את החתמתם של חנן ממן, פיראס מוגרבי ודיא סבע. האפשרות לבצע טרייד עם עירוני קרית שמונה עדיין עומדת על הפרק

שחקן הפועל חיפה, יובל שבתאי. ברני ארדוב
יחזור לעכו? שבתאי/ברני ארדוב

יובל שבתאי עשוי לחזור לקבוצתו לשעבר, הפועל עכו. בעכו מעוניינים בשבתאי ואף גיששו בנוגע לאפשרות שיחזור לשורות הקבוצה בה שיחק לפני שנתיים. בהפועל חיפה, קבוצתו בעונה החולפת, לא ויתרו על שבתאי, אך בשלב זה הוא לא נכלל בתוכניות המקצועיות.

יואב כץ ינסה לקדם החתמת שחקנים עוד השבוע. על הפרק עומדים שלושה שחקני קישור עיקריים: חנן ממן, דיא סבע ופיראס מוגרבי. כמו כן, בקבוצה עדיין לא ויתרו על האפשרות לטרייד עם קרית שמונה שינחית את עאהד עזאם ואיתמר ניצן בתמורה לדמי ההשבחה על רועי שוקרני. ההתלבטות הגדולה היא בשל העובדה שהחוזה של פז'מיסל קובארז' עדיין לא נחתם.

עוזר המאמן מאיר בן מרגי ימשיך, בעוד שנוי רוזנפלד צפוי לשמש כמאמן השוערים של הקבוצה. הקבוצה תחל ביום רביעי את אימוניה, אך מסיבת העיתונאים והאימון הרשמי עשויים להתקיים רק בשבוע הבא, לאחר השלמת הסגל. ז'רקו קוראץ' וטאדאס קיאנסקאס ישובו לפתיחת האימונים בישראל, כשקובארז' וטוסיין ריקטס יקבלו תשובות סופיות בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully