וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה מיליון שקל על קריאף. אבוחצירה מושבת לחודש לפחות

28.6.2015 / 11:51

אחרי שטביב דרש 1.8 מיליון שקל, הירוקים מוכנים לשלם כמיליון שקל, אך לממן חלק משכרו של תורג'מן שיושאל. החלוץ סובל מווירוס ולאור עברו הוחלט לא לקחת סיכון. יפתח את העונה ביציע?

אימג'בנק GettyImages

מכבי חיפה מוכנה לשלם כמיליון שקל עבור אופיר קריאף ללא פניה לוועדה למעמד השחקן. הדבר הובהר לבעלי בית"ר ירושלים אל טביב, שדרש 1.8 מיליון שקל או את כרטיסו של אלון תורג'מן לצמיתות, אך הירוקים מוכנים להעביר את הסכום בקיזוז השאלת החלוץ, כשהמועדון מוכן לשלם חלק משכרו של השחקן. בחיפה מעריכים כי הוועדה למעמד השחקן תפסוק סכום דומה לאור שכרו הנמוך של השחקן בבית"ר ירושלים.

כפי שכבר פורסם בוואלה ספורט, לאחר ההתעניינות בשחקן הצדדים החלו לנהל מגעים לעסקת טרייד במסגרתה יעברו אלון תורג'מן או שחר הירש אותם רוצה טביב, כשהראשון מקבל עדיפות גבוהה בהרבה. אם בית"ר תסכים להצעה, השחקן עשוי לסגור בימים הקרובים במכבי חיפה. במועדון יש מי שטוען שהסכומים גבוהים עבור עסקה שבמסגרתה יעבור שחקן שלא נמצא בתכניות ההרכב.

החלוץ שמעון אבוחצירה סבל בסוף השבוע מוירוס. במכבי חיפה החליטו כי לאור עברו הרפואי, שבעבר גרר היעדרות ארוכה יותר בעקבות וירוס, עליו לנוח בחודש הקרוב לפחות. אבוחצירה לא היה אמור לצאת למחנה האימונים בכל מקרה, אך כעת נראה שחיפה תתקשה מאוד להשתחרר מהחוזה של השחקן - 250 אלף דולר נטו לעונה. כעת, ייתכן מצב בו החלוץ יפתח את העונה ביציע.

שחקן ריאל ויאדוליד, מארק ואליינטה. GettyImages
מחזיק בהצעות מקבוצות בליגה הראשונה בספרד. ואליינטה/GettyImages

במועדון ינסו לקדם השבוע את העברת בלם ריאל ויאדוליד, מארק ואליינטה (28). הפערים בין הצדדים גדולים, אך במועדון מאמינים כי הם ניתנים לגישור. מי שתיווך בעסקה היה סוכן זר, אך בשלב זה נכנס לתמונה שוער העבר דודו אוואט במטרה לשכנע את השחקן, שמחזיק בהצעות מהליגה הראשונה בספרד, להגיע לישראל. ואליינטה דורש 375 אלף יורו נטו לעונה (לא כולל דמי העברה בגובה 300 אלף יורו, אחרי הפחתה ניכרת), ולדברי נציגיו הוא מחזיק גם בהצעה מיפן. "גם קבוצות מהליגה הראשונה בספרד, שנמצאת בקשיים כלכליים, לא יוכלו לשלם סכומים כאלה", אמרו. הבלם הקרואטי ניקו דטקוביץ' יילקח בחשבון במקרה שהספרדי, שמחזיק בהצעות מאספניול ולאס פלמאס, לא יגיע. על פי הערכות, חיפה תהיה מוכנה לשלם כ-320 אלף יורו לשחקן, ולהקטין בכמה עשרות אלפים את דמי העברה.

מכבי חיפה עדיין לא קיבלה הצעה משופרת מקסימפאשה הטורקית על טאלב טואטחה. הטורקים מוכנים להציע 1.1 מיליון יורו, אך ייתכן שבהמשך תגיש הסוכנת שלו, ויקי וקנין, הצעה משופרת. כך או כך, נראה כי בחיפה ייפגשו עם טואטחה בניסיון להביא לסיום הסאגה, במסגרתה יכול היה לקבל השחקן 600 אלף יורו לעונה בקבוצה הטורקית העשירה.

חיפה מכרה עד סוף השבוע 5,750 מנויים, והבוקר היא קרובה להשלמת מכירת 6,000 מנויים. כשליש מכלל המנויים בעונה שעברה. בעוד 14 יום תיפתח המכירה לבעלי מנוי המבקשים לשדרג את הכיסא שלהם, ולאחר מכן שלב בו תיפתח מכירה לכלל הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully