וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה הודיע על עזיבת הפועל עכו, ירון הוכנבוים מונה למחליפו

28.6.2015 / 10:55

אחרי הפיצוץ במו"מ עם הקבוצה אותה הוביל למסע הינצלות דרמטי, המאמן הודיע: "לצערי התברר לי כי ההערכה כלפיי אינה הוגנת". מאמן עפולה נכנס לתפקיד במקומו. יובאנוביץ' עשוי לעזוב

one

שלומי דורה החליט שלא להמשיך בהפועל עכו, לאחר שהמשא ומתן בינו לבין ראשי המועדון התפוצץ. דורה דן עם אנשי המועדון בתקופה האחרונה לגבי הארכת חוזהו, אך לתחושתו ההערכה אליו לא הייתה מספקת, והיום הוא החליט סופית להודיע על עזיבתו. מי שכבר מונה למחליפו הוא ירון הוכנבוים, מאמן הפועל עפולה בעונה החולפת, שיחזור לקדנציה שלישית בעכו.

בהודעה שפרסם כתב דורה: "לפני כשישה חודשים קיבלתי על עצמי משימה לא פשוטה, יש שטענו עד בלתי אפשרית, להשאיר את הפועל עכו בליגת העל. באמונה ובעבודה קשה השארנו את הפועל עכו בליגה. בחודש האחרון היו לי מספר הצעות אך ראיתי לנכון להמשיך את הדרך בה התחלתי בהפועל עכו. החיבור למקום, לקהל, לשחקנים הניעו אותי להמשיך את הדרך. לצערי במשא ומתן מול אנשי עכו התברר לי כי ההערכה כלפיי אינה הוגנת. ההצעה שהוצעה לי אינה מאפשרת לי להמשיך את הדרך בה התחלתי במקום הזה ואיננה מביעה הערכה לכל מה שנעשה עד כה. אני אוהב את הפועל עכו, את האנשים ואת הקהל והם תמיד יהיו חלק ממני. אני מודה להם על הכל. עכשיו אני ממשיך בראש מורם למשימה הבאה".

שחקן הפועל עכו, אמיר אבו ניל, מניף על הכתפיים את מאמנו שלומי דורה. ברני ארדוב
החליט לעזוב. שלומי דורה/ברני ארדוב

הוכנבוים כבר חתם על המשך דרכו לעונה רביעית בהפועל עפולה, אותה הוביל בעונה החולפת למקום הרביעי בליגה הלאומית וכן להופעה היסטורית בחצי גמר גביע המדינה, אך בחוזהו קיים סעיף שחרור לליגת העל, אותו הוא מנצל כעת כדי לחזור לקדנציה שלישית בעכו. כזכור, המאמן היה על סף חזרה לעכו כבר בינואר האחרון, אך בסופו של דבר בחר להמשיך בעפולה וראה את שלומי דורה משאיר את העכואים בליגת העל.

הוכנבוים, 43, הוביל את הפועל עכו לאחד הניצחונות המפורסמים בתולדותיה - 0:4 על מכבי תל אביב בשמינית גמר גביע המדינה ב-2006. באותה עונה זכה עם עכו בגביע הטוטו של הליגה הלאומית, כשלאחר מכן חזר לאמן את נצרת עילית וב-2009 שב לעכו שהייתה כבר בליגת העל. הוא סייע לקבוצה לשרוד ובתום העונה נפרד ממנה. הוא חזר שוב לנצרת עילית, עבד בהפועל רמת גן ומדצמבר 2011 הדריך את הפועל עפולה, איתה עלה לליגה הלאומית וכאמור רשם הצלחה יפה בעונה שעברה.

ירון הוכנבוים הפועל עפולה. ברני ארדוב
חוזר. ירון הוכנבוים/ברני ארדוב

מי שעוד עשוי לעזוב את הפועל עכו הוא ברניסלב יובאנוביץ', שנמצא במגעים עם פרטיזן בלגרד המעוניינת לראותו חוזר לקבוצה. הבלם/קשר בן ה-29 שיחק בשורות אלופת סרביה בעונת 2009/10 והחל מ-2013 נמצא בעכו ונחשב לאחד משחקני המפתח שלה. יובאנוביץ' אמר לתקשורת הסרבית: "יצרו איתי קשר מהמועדון, אבל כרגע אין משהו קונקרטי. אני יודע שרוצים אותי, יש לי חוזה לעוד עונה בעכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully