וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע נחתה בפולין, פלט סיכם את תנאיו ומחכה לשחרור מווארחם

28.6.2015 / 16:00

הקבוצה של בכר במגעים מתקדמים לגבי שובו של החלוץ ההולנדי, עמו יש סיכום לשנתיים תמורת 270 אלף יורו לעונה. בוזגלו: "ההגעה של ברק בכר היא שינוי מהותי, אי אפשר לזייף באימונים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי קיץ פורה בשוק ההעברות, הפועל באר שבע המריאה אחר הצהריים למחנה האימונים בפולין ונחתה בשעות הלילה. הקבוצה צירפה עד כה את השוער דודו גורש, הבלמים שיר צדק ומתן אוחיון ואת הקיצוני אנתוני וואקמה, אך מי שעשוי לחבור אליהם בחו"ל הוא החלוץ גליינור פלט, שקרוב לסכם את תנאי חזרתו לקבוצה אחרי עונה אחת.

ראשי באר שבע שואפים להחתים את פלט לחוזה לשנתיים במהלך השבוע הקרוב, והחוזה שהוצע לו עומד על כ-270 אלף יירו לעונה. כעת נראה שקיום העסקה תלוי בשחרורו מזולטה וארחם הבלגית, שמחזיקה בחוב כלפיו, ועשויה לאפשר לו לעזוב ללא תמורה.

"אין לנו הרבה זמן עד המשחק, חשוב מאוד שהחלוץ שיגיע לא יזדקק להתאקלמות ארוכה", אמרו בבאר שבע, "זה יהיה אפשרי רק אם נחתים חלוץ מהר, או שפלט יגיע מספר ימים לפני המשחק ויתרגל לשיטה של המאמן החדש".

ברק בכר, המראה הפועל באר שבע למחנה אימונים בפולין. קובי אליהו
מחפשים את יריבת האימונים הראשונה. בכר בנתב"ג, היום/קובי אליהו

לפני ההמראה לפולין, אמר היום מאור בוזגלו: "ערכתי רק שני אימונים בקבוצה, אבל אתה רואה את המוטיבציה. אני מחכה כבר להגיע למחנה כי שם נעבוד בצורה יותר אגרסיבית. ההגעה של ברק היא שינוי מהותי, אי אפשר לזייף באימונים כי הצוות הזה דורש ממך הרבה מאוד. הרבה מאוד אנשים נמצאים על הדשא. זה נותן לך מוטיבציה לעבוד.

"אני לא מכיר את הליגה השוויצרית כדי להשוות, אבל ההגרלה מול תון היא טובה. אני חושב שגם הם אומרים אותו דבר עלינו. אני מעדיף לקבל קבוצה חזקה ולהתכונן כמו שצריך מאשר לקבל קבוצה לא מוכרת. אנחנו צריכים להגיע בצורה הכי טובה".

שלומי ארבייטמן הוסיף: "אנחנו יוצאים לעשרה ימים, לעבוד כדי להיות מגובשים יותר ולהכיר אחד את השני. נעשה את המקסימום באימונים וגם במשחקים. כל אימון ומשחק יהפוך אותנו ליותר טובים ומגובשים, לקבוצה יותר טובה. בכר מאמן מצוין ואנחנו מתחברים אליו והקבוצה עצמה מתחילה להתחבר. השיטה? אנחנו משתפרים לאט לאט, כל פעם לומדים דברים חדשים. אנחנו רק בתחילת האימונים, נלמד את השיטה. אנחנו עם הפנים קדימה".

על העובדה שבאר שבע תצרף חלוץ, ככל הנראה פלט: "מאז שאני זוכר את עצמי בקבוצה הבוגרת, בכל עונה הייתה לי תחרות ואני לא חושש ממנה. זה דבר טוב, אבל אני תמיד נותן את המקסימום כדי להיות שחקן הרכב. כל מי שיבוא נקבל אותו באהבה וכיף. אני מאחל בהצלחה למי שיבוא".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

לאחר שמספר קבוצות ביטלו את משחקי הידידות שתוכננו לקבוצה, באר שבע מחפשת את היריבה השלישית שלה. הבעיה: היריבה הזאת אמורה להיות הראשונה בסדר המשחקים, שאמורים להיפתח כבר ביום רביעי. במועדון מעריכים שעד מחר תיקבע זהות היריבה לאחר שהמנכ"ל אסי רחמים עושה מאמצים גדולים לשריין משחק ידידות מול אחת הקבוצות שעורכות מחנה באזור. מי שיערוך הופעת בכורה במשחקים הללו הוא אנתוני וואקמה, שלא התאמן בסוף השבוע בשל בעיה אישית.

סיראז' נאסר, שעוד לא סגר את תנאיו באוסטריה, עשוי לשוב אם יסכים להצעה שהוגשה לו. מי שהצטרף למחנה הוא הקשר היהודי ההולנדי מאייאקס, אילן בוקרה. הקשר רן רובין פצוע ולא ימריא עם הקבוצה.

בינתיים, נמשכים המגעים עם חנן ממן כאופציה לחיזוק במרכז השדה. הקשר מחזיק בהצעות מהפועל חיפה ובית"ר ירושלים. "ממן הוא אופציה, אבל מובן שהוא בודק עוד הצעות כי כאן התחרות תהיה גדולה יותר", אמרו. כפי שפורסם אתמול, במועדון עשויים לפנות לדן איינבינדר ששוחרר ממכבי תל אביב. פערים גדולים מאוד קיימים לגבי וובה בראון ובכר נוטה, בשלב זה, לחפש שחקן עם יכולות התקפיות למרכז השדה, שיתחרה עם רועי גורדנה על עמדת הקשר השלישי לצדם של שני הזרים.

שיר צדק, מאור מליקסון, המראה הפועל באר שבע למחנה אימונים בפולין. קובי אליהו
"חשוב שהחלוץ שיגיע לא יזדקק לזמן התאקלמות". צדק ומליקסון בנתב"ג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully