וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו דורשת תמורה על בורחל, בעירוני קרית שמונה טוענים שהוא חופשי

27.6.2015 / 21:14

מלחמת גרסאות בין הקבוצות הצפוניות: אחרי שהמגן סיכם בשורותיה של סגנית האלופה, בעכו צפויים לפנות למוסד לבוררות בטענה שהם מחזיקים באופציה עליו. אקסברד הצטרף לאימוניה של עירוני קרית שמונה

דניאל בורחל שחקן הפועל עכו (מימין) מול ערן לוי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
היכן ישחק בעונה הבאה? דניאל בורחל/ברני ארדוב

אחרי שסיכם בעירוני קרית שמונה לעונה עם אופציה לעונה נוספת, המגן דניאל בורחל צפוי להצטרף לאימוני הקבוצה כבר מחר (ראשון), אלא שבהפועל עכו, ממנה הגיעה השחקן, צפויים לפנות למוסד לבוררות וזאת בטענה שהם מחזיקים באופציה על המגן, ובנוסף דורשים תמורה.

עם זאת, בעירוני קרית שמונה משוכנעים שלטענות של עכו אין ביסוס ובמועדון הצפוני כמו גם בסביבתו של השחקן טוענים שהמסמך שחתם עליו בורחל היה מסמך בו אין אופציה ממשית ולכן הוא שחקן חופשי. בעכו יצטרכו להחליט אם לפנות למוסד לבוררות ואם יעשו זאת בהתאחדות יצטרכו להכריע בסוגייה.

מי שכבר הצטרף לעירוני קרית שמונה הוא עידו אקסברד. החלוץ השלים עונה מצוינת במכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית ולמרות התעניינות מבני סכנין ומהפועל כפר סבא, העדיף להגיע לסגנית האלופה. מחר תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים בה ידברו המאמן החדש, סלאח חסארמה, הקפטן החדש-ישן אדריאן רוצ'ט, המנכ"ל יוסי אדרי והבעלים איזי שרצקי. לאחר מכן, שרצקי ישוחח עם השחקנים ואלו יערכו אימון כחלק ממחנה אימונים בקיסריה שייערך עד יום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully