וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי ששון: "ייקח לי קצת זמן להבין את גודל ההישג שעשיתי"

27.6.2015 / 21:02

הג'ודוקא שקטף את מדליית הכסף באליפות אירופה אחרי ההפסד לגאורגי אוקרואשוילי מעט מאוכזב: "עשיתי החלטה לא נכונה מולו, הייתי צריך למשוך את הקרב". על ההישג אמר: "הייתי רעב, זה היה החלום שלי"

ששון עם סמדג'ה ומוקי/, הוועד האולימפי בישראל

הישג נהדר לג'ודוקא אורי ששון, שקטף ביום האחד לפני אחרון של המשחקים האירופיים בבאקו את מדליית הכסף. ששון, שמתחרה בקטגוריית המשקל של מעל 100 ק"ג, רשם את הישג השיא בקריירה שלו כשהוא זוכה במדליה באליפות אירופה, וכעת הוא ינסה להמשיך להיאבק על מקום במשחקים האולימפיים בריו.

אלא שהזכייה של ששון מסתיימת בטעם מעט חמוץ. ששון בן ה-24 רשם הפסד לאדם אוקרואשוילי הגאורגי, מי שהוכתר בשנתיים האחרונות כסגן אלוף אירופה, למרות שהוביל במהלך הקרב ואף היה יותר דומיננטי והתקפי. הגאורגי חיכה בסבלנות לטעות של ששון, וניצל כניסה אחת שלו כדי להשתלט על הישראלי ולהכניע אותו בחניקה.

יום אולימפי עמוס ברחבי היבשת:

אורי ששון הוכתר כסגן אלוף אירופה

זיו קלונטרוב הוכתר כאלוף אירופה לנוער

אליפות אירופה בשייט: דוידוביץ' שישית, משיח שביעי

אורי ששון ג'ודוקא ישראלי. GettyImages
"אחי/GettyImages

"ירדתי מקרב הגמר בהרבה רגשות מעורבים כי אמנם הצלחתי להתעלות על עצמי, אבל זה לא נעים להפסיד למישהו שניצחתי בעבר", הודה ששון. "הוא ספורטאי מעולה ומגיע לו את הכבוד שמגיע לו. עשיתי החלטה לא נכונה מולו, הייתי צריך יותר למשוך את הקרב ומבחינה טקטית לא פעלתי נכון. הותקפתי בזמן לא אידיאלי והוא ניצל זאת לחניקה שעשתה את ההבדל".

ששון המשיך והתייחס להישג השיא בקריירה שלו, כשאמר: "ייקח לי קצת זמן ואני אבין את גודל ההישג שעשיתי. להיות סגן אלוף אירופה זה באמת ההישג הכי מרשים שלי עד עכשיו. אני מקווה שזה ירים אותי למעלה אחרי תקופה לא ממש טובה. זה מוכיח שמשתלם להתעקש. רציתי להיות אלוף אירופה, זה לא קרה, אבל הגעתי למעמד מכובד. הייתי רעב, זה היה החלום שלי. אחי (הג'ודוקא אלון ששון, א.ק) אמר לי שהוא מתרגש בשבילי, שהוא אוהב אותי ושכל המשפחה מאחוריי, מה שהופך את זה ליותר מרגש".

מאמן הנבחרת, אורן סמדג'ה, שפע מחמאות לששון: "הייתה הופעה מדהימה של אורי. הוא התחיל קצת בהיסוס ולאט לאט הראה ג'ודו מרהיב ויכולת גבוהה. לא קיבלתי את ההפסד בגמר. למרות שסגן אלוף אירופה זה הישג ענק, הציפייה שלי מהספורטאים להיות הכי טובים שיש. היה פספוס קטן לאורי, כשבטעות קטנה איבד את הזהב, אבל אני מרוצה גם מזה. אני בערך 48 שעות בלי שינה ואני צריך לעכל את ההישגים שלו ושל שגיא מוקי. זה הישג אדיר לכל הנבחרת ולכל המדינה. כל הג'ודוקא הראו נחישות להצליח שנה לפני האולימפיאדה".

  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully