וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בשייט, היום החמישי: רק דוידוביץ' ומשיח בשיוט המדליות

27.6.2015 / 8:25

דוידוביץ' תגיע לשיוט המכריע מהמקום הרביעי וכשהיא רחוקה ארבע נקודות בלבד מהפסגה. משיח סיים יגיע מהמקום התשיעי, ייצג את ישראל בתחרות הקדם אולימפית ואמור לזכות בנקודות מול צוברי, שסיים 16

השייטת מעיין דוידוביץ'. עמית שיסל,
נמצאת בעמדה מצוינת. דוידוביץ'/עמית שיסל

אליפות אירופה בשייט הגיעה אתמול (שישי) ליומה החמישי, כשרק נמרוד משיח ומעין דוידוביץ' ישתתפו בשיוט המדליות שייערך היום בפאלרמו, איטליה. יש לכך משמעות אדירה מבחינת השניים בכל הקשור למאבק על מקום בריו, שכן העובדה שהם סיימו במיקום הגבוה ביותר מבין הישראלים תשלח אותם לתחרות הקדם אולימפית, שנחשבת כמו אליפות אירופה לתחרות מטרה.

נמרוד משיח יגיע לתחרות כשהוא מדורג תשיעי עם 58 נקודות שליליות. בשלושת השיוטים האחרונים של התחרות הוא סיים במקומות 14, 25 ו-8, ולמרות שאין לו סיכוי לתפוס מקום על הפודיום, מדובר בניקוד חשוב בהתמודדות הישירה שלו על הכרטיס הבודד לריו מול שחר צוברי, שכן כל עוד הוא יסיים במקום בשמינייה הראשונה, הוא ישיג ניקוד חשוב. כזכור, צוברי מוליך נכון לעכשיו את המאבק מול משיח עם שבע נקודות. צוברי עצמו סיים את התחרות במקום ה-16 אחרי שאת שלושת השיוטים הוא סיים במקומות 12, 16 ו-19. אמיר גלילי סיים במקום ה-19 (30, 44, 37).

אצל הנשים, יש לדוידוביץ' סיכוי ממשי להשיג מדליה שכן היא מדורגת רביעית עם פער של ארבע נקודות בלבד מהמקום הראשון. דוידוביץ' סיימה את שלושת השיוטים האחרונים במקומות 3, 9 ו-15 ומכיוון שבשיוט המדליות מחולק ניקוד כפול, היא עשויה למצוא את עצמה על הפודיום. הדר הלר סיימה את התחרות במקום ה-23, אבל היא מדורגת רביעית בין הגולשות עד גיל 21 והיא בתמונת הזכייה במדליה, ונוגה גלר שהתחרתה במסגרת בית הכסף סיימה בו במקום הרביעי.

את התחרות מובילה כרגע הפולניה מלגורזטה ביאלצ'ה עם 32 נקודות שליליות. במקום השני הבריטית בריוני שואו, מדליסטית הכסף מאליפות העולם בברזיל, עם 33 נקודות שליליות. במקום השלישי עם 35 נקודות שליליות נמצאת הפולניה נוקיטי קלפקה, מדליסטית הארד מהמשחקים האולימפיים בלונדון ומדליסטית הכסף מאליפות העולם בספרד.

באליפות אירופה לנוער עד גיל 19 מדורג יואב עומר במקום השלישי הכללי (6, 4, 7 בשיוטים של שישי), כפיר אזולאי 6 בכללי ובמקום השני עד גיל 17. טל צדוק תשיעי בכללי ועמית גויטע במקום השישי עד גיל 17. בין הבנות מדורגת נוי דריהן ראשונה באליפות עד גיל 19 (וראשונה גם באליפות עד גיל 17) כשהיא נוגעת במדליות הזהב. שי בלנק מדורגת שלישית, קטי ספיצקוב רביעית עד גיל 19 ו-2 עד גיל 17. מאיה מוריס חמישית (ו-3 עד גיל 17). שובל רביצקי 8 וגאיה רומי 11 (עד 19) ו-5 עד גיל 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully