וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים, היום ה-16: הזדמנות אחרונה למדליה

26.6.2015 / 23:07

כשבאמתחתה עשר מדליות, המשלחת הישראלית תנסה לסגור את התחרויות בבאקו עם עוד משהו. בג'ודו יתחרו אלון ואורי ששון ופיטר פלצ'יק, בשחייה זיו קלונטרוב ינסה להפתיע

הג'ודוקא הישראלי אורי ששון. ברני ארדוב
יפתיע? אורי ששון/ברני ארדוב

כשבאמתחתה לא פחות מעשר מדליות, המשלחת הישראלית יכולה להיות מרוצה מההספק שלה במשחקים האירופיים בבאקו, שמגיעים ליום ה-16, היום האחרון שבו ייטלו חלק בתחרות. שלושה ג'ודוקא יעלו על המזרן בתקווה להעניק מדליה נוספת לישראל באליפות אירופה, כשפרט לכך יימשכו תחרויות השחייה, ומי יודע אולי אחד הנערים יתפוס גם הוא מקום על הפודיום.

תחרויות הג'ודו מגיעות למשקלים הכבדים. אלון ששון, שיתחרה במשקל של עד 90 ק"ג, יפתח את התחרות בסיבוב השני שם יחכה לו מפגש מול הגרמני מארק אודנטאל. ניצחון עליו עשוי לסדר לו מפגש מול היווני איליאס איליאדיס, אלוף העולם המכהן. בקטגוריית עד 100 ק"ג נעקוב אחרי פיטר פלצ'יק, שיחל את דרכו בסיבוב הראשון נגד ג'ודוקא מליכטנשטיין, דייויד בואצ'ל. מעל 100 ק"ג יתחרה אורי ששון, אחיו של אלון, שיפגוש על המזרן את מיחל הוראק מצ'כיה.

זיו קלונטרוב שחיין ישראלי. הוועד האולימפי בישראל,
יש ממנו ציפיות. זיו קלונטרוב/הוועד האולימפי בישראל

גם בשחייה צפוי לנו עניין רב מהופעתו של זיו קלונטרוב, שיתחרה ב-7:30 במוקדמות 50 חופשי ויחפש מקום בחצי הגמר. גם מארק שפרקין, עידן דותן ודניאל אייזנברג ינסו את מזלם במוקדמות. תומר דרורי ישחה ב-7:52 במוקדמות ל-400 מעורב אישי, וב-8:44 רביעיית השליחים של ישראל תשחה 4X100 מעורב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully