וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: התלבטות לגבי אלדר חסנוביץ', סיראז' נאסר מועמד

26.6.2015 / 17:13

בקבוצה עדיין לא בטוחים מה התקציב אותו יוכלו להשקיע בקשר הבוסני, בו מתעניינות גם קבוצות נוספות באירופה. שמו של קשר באר שבע עלה, מוגרבי מתרחק. בסכנין רוצים שקרבאליו יגיע להתרשמות

שחקן בני סכנין פיראס מוגרבי. מגד גוזני
מתרחק מסכנין. מוגרבי/מגד גוזני

בני סכנין תצטרך להכריע בימים הקרובים לגבי שאלת צירופו של הקשר אלדר חסנוביץ'. הבוסני, השייך לסגנית האלופה זלז'ניצ'אר, מבוקש על ידי סכנין לאחר שסיים את החוזה שלו, אולם גם קבוצתו הנוכחית וגם קבוצות בסלובניה וקרואטיה מעוניינות בשירותיו לעונה הבאה, כך שבסכנין יצטרכו לפעול במהרה.

חסנוביץ' נחשב לקשר אחורי טכני מאוד ובסכנין מעוניינים בשחקן, ממוצא מוסלמי, אולם רק לאחר שההנהלה והצוות המקצועי יסגרו את נושא הסכום אותו הם מוכנים להשקיע בשחקן, יוחלט אם הוא יגיע לקבוצה בסופו של דבר. אדין צוצאליץ', ששיתף פעולה עם חסנוביץ' בקבוצת הנוער, אמר לוואלה ספורט: "הוא שחקן טוב מאוד. מקצוען שרץ הרבה על המגרש. אין לי ספק שהוא מתאים לרמות הגבוהות ביותר בישראל".

בנוסף לחסנוביץ' בקבוצה הגיעו לסיכום על מרבית הפרטים של הקשר הברזילאי מרסלו קרבאליו, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, אך בקבוצה עדיין מעוניינים שהשחקן יגיע להתרשמות לפני שיוחלט סופית לגביו. אם בסופו של דבר הפרטים ייסגרו והקשר יסכים להגיע להתרשמות וישביע את רצונם של אנשי הצוות המקצועי הוא יחתום מיידית.

גם בגזרת הישראלים בסכנין עובדים ובקבוצה העלו את מועמדותו של סיראז' נסאר מהפועל באר שבע. השחקן רוצה לצאת לשחק באירופה אך כעת, משעלתה האפשרות שישחק בסופו של דבר בארץ, בסכנין יפנו אליו במטרה להבין האםיהיה מעוניין להגיע אליהם. אם יקבלו תשובה חיובית, יפתחו איתו במשא ומתן.

בקבוצה יעשו ניסיון אחרון להחתים את פיראס מוגרבי, אולם בשלב זה הפערים בין הצדדים גדולים. השחקן כבר שוחח עם ראשי הפועל חיפה וקיבל הצעה גבוהה משמעותית מזו שהגישה סכנין, כך שכנראה שכבר בימים הקרובים נציגיו של מוגרבי ינסו לקדם את העניינים מול חיפה. במקביל, מוגרבי עדיין ממתין לתשובה סופית מאנטליהספור הטורקית, שהתעניינה בו ונציגיו ממשיכים לחפש לו אפשרויות באירופה. מלבד חסנוביץ' ומוגרבי, בסכנין עשויים להיכנס למשא ומתן גם עם חוסה לואיס מונייס הצ'ילאני.

צפו בביצועיו של חסנוביץ'

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully