וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: עידו אקסברד סיכם לעונה עם אופציה לעונה נוספת

26.6.2015 / 11:06

החלוץ חוזר לליגת העל אחרי שתי עונות מוצלחות בלאומית ויהפוך לשחקן הרכש החמישי. הסגנית ובורחל סיכמו, עכו תערים קשיים. האימונים ייפתחו באופן רשמי בראשון במתחם בקיסריה

שחקן מכבי אחי נצרת, עידו אקסברד. קובי אליהו
חוזר לליגת העל. אקסברד/קובי אליהו

רכש נוסף לעירוני קרית שמונה: החלוץ עידו אקסברד סיכם היום (שישי) לעונה בקריה עם אופציה לעונה נוספת. אקסברד בן ה-26 אמור להוות חלק מרכזי בחוליית ההתקפה של סלאח חסארמה. הוא מצטרף לקרית שמונה אחרי שתי עונות בליגה הלאומית, במהלכן הספיק לעלות עם מכבי נתניה לליגת העל בעונת 2013/14 ולסיים כמלך השערים של הליגה בעונה החולפת, עם 26 כיבושים במדי אחי נצרת, עמה הגיע גם לחצי גמר גביע המדינה. בעבר שיחק אקסברד בהפועל פתח תקוה והפועל באר שבע, אך לא מצא את מקומו.

קרית שמונה קיוותה להחזיר את שורותיה את ברק בדש, ששיחק במדיה בעבר, אך אחרי שחתם על חוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב, האיצו את המגעים עם אקסברד, שיהיה שחקן הרכש החמישי של הקריה הקיץ אחרי לואיס גוטיירס, ברונו קוניה, רועי שוקרני ואור אוסטווינד.

בקבוצה חזרו לנהל משא ומתן עם דניאל בורחל, שלפני כחודש כבר סיכם את תנאיו בקבוצה, אולם התמהמה עם החתימה ובקריה הודיעו לו אז כי הם מורידים את מועמדותו מהפרק. בהמשך לדברים שפרסמנו ביום ראשון, איזי שרצקי החליט לחזור לאפשרות של בורחל, תחת התנאים שסוכמו בחודש שעבר. עם זאת, לוואלה ספורט נודע כי קבוצתו של בורחל, הפועל עכו, צפויה להערים קשיים על המעבר, שכן היא טוענת כי מימשה את האופציה על השחקן. עכו צפויה לדרוש כסף או שחקנים של קרית שמונה: "בורחל לא יעבור ללא תמורה. מי שתרצה אותו, תצטרך לסכם איתנו את הדברים", אמר גורם בעכו.

מי שקיבל הודעה כי הוא לא ממשיך בקרית שמונה הוא דור ג'אן, שהושאל ממכבי תל אביב בקיץ שעבר למשך שנתיים, אולם לא נמצא בתכניות של הקריה, יחפש קבוצה אחרת ועשוי להגיע לעכו במסגרת עסקה בין הצדדים. לקרית שמונה הוצע בימים האחרונים לרכוש את דידייה קוגבנייה מבית"ר תל אביב, אולם בשל העובדה שלקבוצה כבר יש חמישה זרים, לא ברור אם רכישה כזו תתרחש. במקרה שכן, אחד משני החלוצים הזרים של קרית שמונה יושאל לקבוצה אחרת.

אתמול קרית שמונה פתחה את האימונים בצורה לא רשמית, אולם כבר מיום ראשון הקרוב תוציא לדרך את העונה במחנה האימונים בקיסריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully