וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סדריק קמבון לא יגיע, ססאר ארסו חתם ב-א.א.ק

26.6.2015 / 14:03

הבלם הצרפתי הודיע כי הוא רוצה לבדוק אופציות נוספות. בלם הקבוצה בעונה שעברה חתם לשנתיים בקבוצה היוונית. קפילוטו עשוי להצטרף, לוקין על הפרק. רופא הנבחרת ממליץ לדסה לנוח

קובי אליהו

שישי ימים בלבד נותרו למשחק הבכורה של בית"ר ירושלים באירופה, המפגש הראשון מבין שניים במסגרת מוקדמות הליגה האירופית נגד אורדבאסי שימקנט מקזחסטן, אליו תגיע הקבוצה מהבירה עם הרבה מאוד בעיות בהרכב ובסגל. בית"ר לא הצליחה להתחזק כראוי עד ה-22 ביוני, אז הגישה את רשימת השחקנים למשחק והצוות המקצועי מחפש בימים האחרונים פתרונות שכמעט ולא קיימים בסגל הקיים.

מעבר לעובדה כי הקבוצה לא מצאה מחליפים לשחקנים כמו ססאר ארסו וליביו אנטל, הרי ששלומי אזולאי פצוע ואלי דסה במקרה הטוב יהיה בסגל, אך לא יפתח. דסה ערך אימונים מלאים על אף הפציעה, אך אתמול (חמישי) שוב חש רגישות ועבר לאימוני ריצה מסביב למגרש. בבית"ר שוחחו עם רופא הנבחרת ד"ר מרק רוסנובסקי, שהסביר כי השחקן הגיע עם הפציעה מהליגה לנבחרת: "המלצתי על מנוחה לדסה עד סוף החודש כדי שיחלים. לא טוב להתחיל עונה עם רגישות. יש עונה ארוכה ועדיף להחלים באופן מלא".

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
ימצא את עצמו בחזרה בבית"ר? ורד/מגד גוזני

בכל הנוגע לעסקה אפשרית מול מכבי תל אביב על אלי דסה, בבית"ר חזרו והבהירו כי הפערים בין הצדדים גדולים מאוד והסיכויים כי העסקה תצא לפועל בקרוב אינם גבוהים. יחד עם זאת, בבית"ר לא פוסלים עדיין את העסקה. בקבוצה אמרו השבוע כי אחרי שהעניינים יירגעו מעט, דסה אף עשוי להתמנות לקפטן. השחקנים קיבלו מנוחה לסוף השבוע ויחזרו להתאמן ביום ראשון.

בבית"ר התאכזבו לשמוע כי הבלם הצרפתי סדריק קמבון רוצה לבדוק הצעות נוספות ואינו מוכן להתחייב להגיע לישראל. במקביל, בלם בית"ר בעונה שעברה, ססאר ארסו, חתם היום לשנתיים בא.א.ק אתונה.

המשא ומתן עם חנן ממן תקוע ובקבוצה מרגישים כי הקשר בדרך להפועל באר שבע. בבית"ר יבדקו בתחילת השבוע הבא שוב את אופציית עידן ורד, שחזר מרומניה ללא סיכום. אם ורד יוותר על החלום האירופי ויסכם בבית"ר, היא צפויה לרדת מממן, לפחות בשלב זה.

בעקבות הסיטואציה, מי שעשוי להצטרף לקבוצה מיידית הוא ניסו קפילוטו. בבית"ר יעשו מאמצים להחתים את הבלם ב-24 שעות הקרובות. מעבר לכך, הבלם הרומני סרדין לוקין שוב על הפרק ובתחילת השבוע הבא יתברר האם יוכל להגיע למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully