וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בוקרה ימריא למחנה האימונים, אבו לאבן יישאר בארץ

26.6.2015 / 9:30

הקשר היהודי-צרפתי מאייאקס ממשיך להתאמן עם הקבוצה ועשוי לחתום, החלוץ לא בתכניות של המאמן ברק בכר. בן תורג'מן ייצא למחנה. אופטימיות לגבי גליינור פלט, שעשוי להשתחרר בחינם

אתר רשמי

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, הציג את הרשימה הסופית של שחקני הסגל שייצאו למחנה וכלל בה את כל השחקנים המתאמנים כרגע עם הקבוצה ואת הנבחן, שחקן קבוצת המילואים של אייאקס, אילן בוקרה.

שחקן אחד בלבד לא צפוי לצאת למחנה: החלוץ יוסף אבו לאבן, שככל הנראה יושאל שוב. בכר החליט שבן תורג'מן ימריא עם הקבוצה בסופו של דבר, זאת למרות שגם אופיר דוידזאדה וגם דודי טויטו בסגל. המשמעות היא שבכר לא בונה על מתן אוחיון כמגן שמאלי, תפקיד אותו מילא בעבר, אלא כבלם ומגן ימני מחליף, שיתחרה עם בן ביטון ואביתר אילוז.

מיד לאחר האימון בחוף הים התפנו השחקנים לאימון מסוג אחר: גולף, במועדון בקיסריה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מליקסון וארבייטמן בקיסריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול (חמישי) חלה התפתחות מסוימת בגזרת גליינור פלט, כאשר במועדון החלו להפעיל לחץ על זולטה וארחם לשחררו בחינם והם מעריכים כי הדבר אכן יקרה. הבעיה היחידה שנותרה כרגע היא שההולנדים חייבים לחלוץ כסף והוא לא מתכוון לוותר על הפיצוי. "אם פלט ישוחרר ללא תמורה מוארחם, לא תהיה בעיה להחתימו", אישרו במועדון, "אנחנו מחכים לתשובה מהסוכנים שלו וברגע שנקבל אותה, יהיה הרבה יותר קל להחליט. זה ייקח כמה ימים". פלט, שעל המגעים עמו פורסם בוואלה ספורט, כבר הביע נכונות לחזור לישראל.

באר שבע ממשיכה לחפש חלוץ אחר, זאת למקרה שעסקת פלט לא תצלח לבסוף. מבחינת סדר העדיפויות שלו, בכר היה רוצה לראות את החלוץ הדני רוני שוורץ מגיע לקבוצה, אך פערים עם גנגאן הצרפתית מונעים את מעברו. שוורץ מנהל מגעים עם קבוצות בדנמרק, שמנסות למצוא פתרון לשחרורו מקבוצתו. באר שבע רוצה גם את חנן ממן, למרות העדיפות שהקשר נותן כרגע להפועל חיפה או בית"ר ירושלים, שמבטיחות לו מעמד שונה בקבוצה.

באר שבע תמריא לפולין ביום ראשון בצהריים ותשהה שם כעשרה ימים, במהלכם תשחק שלושה משחקי אימון. המנכ"ל אסי רחמים אמור לסגור היום את היריבה השלישית במחנה. שתי היריבות הראשונות הן גורניק לצ'נה וקורונה קיילצה. היום מקיימת הקבוצה אימון בחוף הים בקיסריה ולאחריו פעילות גיבוש במתחם הגולף. כל שחקני הנבחרות כבר הצטרפו לאימונים. אנתוני וואקמה וג'ון אוגו לאימון, אך לא התאמנו מסיבות אישיות.

במהלך האימון בחוף האקוודוקט בקיסריה, שחולק לתחנות, החליט מאמן הכושר דרור שמשון להעביר את השחקנים לאימון ריצה בים. "זהו, אנחנו מוכנים לתון", אמר אחד השחקנים במהלך האימון המפרך. אחרי הריצה, שמשון עבר לתרגילי קואורדינציה בתוך המים. השחקנים ערכו גם אימון ניתור ונגיחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אימון על החוף/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכר עם ווקאמה ואוגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully