וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בלמים מקרואטיה וספרד ברשימות של רוני לוי

26.6.2015 / 17:24

ניקו דטקוביץ' ששייך לרייקה הקרואטית ושיחק אשתקד בליגת המשנה באיטליה על הכוונת, כמו גם בלם ויאדוליד מארק ואליינטה, שדורש סכומים גבוהים. קינן יישאר אם לא יגיעו שני בלמים זרים

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: סרטון הפרישה של גוסטבו בוקולי

רוני לוי מאמין שהוא יכול למצוא למכבי חיפה בלם טוב יותר מאברהם פאס, שממתין בספרד וכרגע לא מצטרף לאימונים. חיפה ממשיכה במגעים מול סכנין וייתכן שתשאיל לה שחקנים שלא במסגרת הטרייד על פאס, שבמקרה כזה יקבל הוראה לשוב לאימוני סכנין ורק בשלב מאוחר יותר תתקבל החלטה לגביו.

דקל קינן נשאר בסגל, לאחר שרוני לוי הבהיר לו שהוא מעוניין שיהיה חלק מהרוטציה שלו. רק במקרה שיגיעו שני בלמים זרים, קינן עשוי לעזוב, אולם נכון להיום, התכנון של המאמן הוא להביא בלם זר ובלם ישראלי. אחת האפשרויות שעלתה היא להשאיר את עאיד חבשי לצד קינן ולטפח אותו לשנים הבאות.

מועמד לחזק את הקבוצה הוא הבלם הקרואטי ניקו דטקוביץ', ששייך לרייקה הקרואטית אך הושאל בעונה שעברה לספציה האיטלקית מהסרייה B, במדיה רשם העונה 25 הופעות, כבש שלושה שערים וספג ששה כרטיסים צהובים. דטקוביץ' בן ה-22 מתנשא לגובה של 1.89 מטר. הוא מתופקד כבלם, אך מסוגל לשחק גם כמגן ימני. דטקוביץ' שיחק בכל הנבחרות הצעירות של קרואטיה. בחצי העונה שעברה רשם שש הופעות וכבש שער אחד.

שחקן נוסף שהוזכר כמועמד הוא בלם ויאדוליד מארק ואליינטה (28). כרגע השחקן דורש סכומים גבוהים מאוד, כשגם קבוצתו דורשת פיצוי גבוה. בחיפה מקווים שהסכומים יירדו משמעותית, אחרת לא ניתן יהיה להחתימו. גורם בחיפה אישר את מועמדות השניים ואמר: "שניהם נמצאים ברשימות שלנו, אך עדיין לא הושג כל סיכום עם בלם כלשהו".

בחיפה ינסו לסגור השבוע סופית את סוגיית השוער השני. סוכנו של אוהד לויטה, גלעד קצב, ייפגש עם הנהלת המועדון בניסיון לסגור את תנאיו של לויטה עם חוזה ארוך טווח.

לוי מתחיל לצמצם את רשימת הזרים שלו ועד המחנה, חיפה צפויה להחתים לפחות זר אחד. בלם בראגה, אנדרה פינטו, כבר הוצע לקבוצה על ידי פיני זהבי, אבל במועדון לא בטוחים שיוכלו לעמוד בעלויות שלו.

במועדון מתכוונים להמשיך ולחדד את הנהלים בכפר גלים. אחרי שהבהירו לשחקנים כי חל איסור על איחור לאימונים ללא הודעה מוקדמת, דבר עליו לא הקפידו עליו בשנים האחרונות, תיקבע שורת נהלים ברורה שתועבר לשחקנים באופן אישי. במועדון תלו שלט בכניסה לחדר ההלבשה המדגיש את האיסור להשתמש בטלפונים סלולריים במתחם. "שחקנים צריכים להבין שמה שהיה כאן כבר לא יחזור. הם צריכים להגיע לאימון עם ראש נקי ולא להתעסק בדברים אחרים", הסביר גורם במועדון. הקבוצה לא תתאמן היום ומחר ותשוב לכפר גלים ביום ראשון.

עידן שמש שחקן מכבי פתח תקוה (ימין) מול דקל קינן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יעזוב אם יגיעו שני בלמים זרים. קינן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully